2014. július 23., szerda

Duci Juci... azaz Freja

Borzalmasan szegyenlem magam hogy mar nem irtam nagyon nagyon regen. Pedig sok mindenröl irhattam volna. Spiritualis fejlödesen mentem keresztul, nemi testi valtozason is. A spiritualis vonalat mosthadjuk majd egy masik posztban irok rola.

Nem is olyan regen nehany honapja megimerkedtem a magyar plus size közösseggel jo nehany bloggerrel, divatoldallal fel se tudnamsorolni mennyit olvastam ebben a temaban. De összegebenelmodhatom hogy nehany oldaltoleltekintve egesz jok. Önmagunk elfogadasarol, divatrol szolnak fökepp. A kedvencem a beauty with plus Zsuzskaval, es a Duci divat, mind fenn vannak a facebookon meg tudjatok keresni öket ha erdekel, szivesen belinkelnem öket csak tabletröl elegnehezkes. Viszont vannak oldalak ahol tömenytelenul ömlenek a kepek telt nö tasaimrol, sokszor eleg lengen öltözve es alattuk ferfiak nyaladzanak. Elhiszem hogy kelll es szukseg van az önbizalomepitesre az elfogadasra, de szerintem nem ez a vulgaris megoldas a legjobb. Olyan mint szomjazonak a sos viz, hirtelenenyhulesnek tunik de utanna meg szomjasabb lesz. Persze kezdedben jolesik a sok bok kicsit jobban erezzukmagunkat de utanna ugyanott vagyunk ahol voltunk ha nem melyebben. Az önbizalomnak belulröl kell fakadni,elfogadas es szeretet altal. Szeretni kell magunkat. Ezt nem lehetkivulröl potolni. Nem mondom hogy nehanapjan nem esik jolegyjoszo egykis tamogatas, de inkabb jöjjön megbizhato forrasbol csaladtol baratoktol, szerelmunktöl mint kanos himektöl.
Bar sajatbörömönis tapasztaltam hogy azelfogadases a tamogatas onnan hianyzik ahonnan a legjobban kene a csaladtol. Hanyszor hallja a rokonoktol az ember lanya hogy te jo isten hogy nezel ki, hogy mar megint hiztal miert nem fogyozol stb... ami megennel is rosszabb ha a parunk nem tud elfogadni es mindenaronvaltoztani akar rajtunk. Talan söt biztos ezek az emberek tudjak a legmelyebb legfajobb sebeket ejteni. Nem az utcan az idegenek.

De hogy ne csak a rosszrol beszeljek ugylatom eleg erösen nyomul a plus size divat, egyretöbb helyen kapni megfizethetö divatos ruhakat duciknak is nem csak  a Tescoban lehetjo cuccokat kapni mint regen. Emlekszem a kinaiban a lesajnalkozo tekinteteket hogybizony itt nekem csak maci naci terem, abbol is csak a remrondabbik fajta. De normalis farmert vagy felsöt is nehez volt kapni. Vagy remronda volt vagy venasszonyos. Emlekszem voltak duci boltok ahol szep de inkabb alkalmi viseletet lehetett venni csillagaszati aron.

Ami a sajat törtenetemet illeti. Kicsit valtoztattam az eletmodomon. Ennek nem is igazan esztetikai oka volt inkabb egeszsegugyi. Mivel az elmult evbe kb 10 kilo felszaladt ram kulönbözö okok miatt de erröl majd kesöbb. Es a szivem nem birta a terhelest olyan mellkasi fajdalmaim voltak amik komolyan megilyesztettek. Arrol mar korabban irtam hogy erzem nem leszek hosszu eletu, de azert a 30 ilyesztöen rövidnek tunt. Az elsö lepesben csak egy kis odafigyelessel lement 4 kilo, majd az edzessel tovabbi hat. Nem fogyok tul gyorsan de nekem megfelel. Nem akarok sovany lenni csak olyan gömbölydeden szep, ugy hogy meg a testem is birja. Jo nekem igy Duci Jucin. En megbekeltem magammal. Es azert edzek es figyelek magamra mert szeretem a testem es nem azert mert utalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése