2010. szeptember 22., szerda

Manna szappan es boszorkanybolt

Zanyawicca baratnömmel beszelgetven a kis boltomrol, teljesen elmeseltem milyen lesz. Szinte mar latom magam elött azt a kis csodat, es mostmar csak elszantam az ert is MEGVALOSITOM, ugyes leszek veszek fel kisvallalkozi hitelt palyazok allami tamogatast, es berendezem a traderarol, bolhapiacrol es az ikeabol, a parnakat szöveteket, megcsinalom magam, szegek, varrok himezek, gyöngyöt fuzök, ekszert keszitek, MEG CSINALOM. Es perzsa szönyeg lesz a földön es organza az ablakokon es ezeregy kulönbözö csesze a teaskellekek polcan. Ma is lattam le is fenykepeztem, felfedeztem hogy galeria is van benne csigalepcsövel.
Es ujdonsag, termeszetes kozmetikumok is kaphatok lesznek a boltban.

Es most a reklam helye következik: Manna szappan
Ilyenek es ehez hasonlok :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése