2010. szeptember 9., csütörtök

Langos

Ma halalosan megkivantam a langost. el is hataroztam sutök egy adagot mivel a ferjem is nagyon szereti, elöre kikevertem hozza a pikans, foghagymas zöldfuszeres szoszt a teszta is szepen megkelt. Eddig nem is volt hiba, sokszor csinalok kelt tesztat szinte mestere vagyok, de ma kitaltam ujitok a langos tesztajaba a gondolatnyi olaj helyett tettem jocskan vajat a keveske liszt rögtön fel is vette a puha vajat alig tudtam bele tenni a kovaszt. kidagasztottam, nagyszeru sima teszta lett, miutan megkelt, keztem langosokat szaggatni belöle, de mar az elsö langosnal ereztem valami baj van, az olajban nem ugy viselkedett a draga teszta ahogy szokott, nem lett kemenyen puha korong hanem nyult, lapult, konyult minden fele, nagy nehezsegek aran megforditottam, megsutöttem kivedtem, szep piros lett de meg sem ugy nezett ki ahogy kellett volna, latszott hogy a belselyeben is tocsog a zsir, jo megformaztam a masodikat bele tettem az olajba nagyon szepen követte az is az elözö peldajat. kivancsisagbol belecsiptem az egyikbe, ize meg sem közelitette a megszokott finom langos izt, fogtam magam az elkeszult langosokat es a maradek nyers tesztat a kukaval megettettem es szepen csinaltam a megszokott, bevalt finom tesztat. Tanusag: Nem mindig eri meg a kiserletezes :-), de legalabb a finom szosz megmaradt es a finm langosomra fogom kenni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése