2010. szeptember 9., csütörtök

Freja vs körömcipö

Tegnap olvasom a postaladamat 11 orakkor, lam a munkaedzö (jobbcoach) irta hogy a penteki foglalkozas szerdan lesz mondom jolvan, van egy oram oda erni es elkeszulni, gyors zuhany hajmosas, szaritas öltözes. ma esgy fekete feher csikos tunikat neztem ki passzos farmerral, de nini mit vegyekfel hozza. nem vehetek hozza kenyelmes sporcipöt, sem a nyari sholl papucsomat, hat elökotoraszom a fekete kis börcipömet aminek masni van az kis kerek orran, regi cipö de szinte uj allapotban regen sokat hordtam jo baratom volt. Mondom most is jo lesz elegans es fiatalos az öltözekemhez. Sietek a metro allomasra leven kesesben vagyok, erzem dörzsöli a cipö a sarkamat, imadkoztam hogy csak fel ne törje veresre mert ki kell meg birnom az irodaig az utat. Az iroda a 2. emeleten van, lift nincs. Kinomban az epuletben, gyorsan lekaptam a labamrol a cipöt, mezitlabb futottam fel a masodikra. gyorsan vissza a labamra a cipö csengettem, arcomon szeles moly pedig ugy ereztem mintha a sarkamat, kessel vagdosnak, Majd vegigultem a csoportfoglalkozast, meg vegigszenvedtem a 20 perces maganfoglalkozast. ami önmagaban nem is lett volna olyan rossz de hat a franya cipö. Visszafele a lebcsön ujra le a cipö, aztan vissza a labamra, elszenvedtem a közeli nagybolt parkolojaig amin keresztul kell menni a metromegallohoz, annak sima betonjan le gyorsan a cipö vegig mezitlab, ami maga volt a boldogsag, aztan a metron es a ket metromegallon ujabb szenvedes, majd Vällingby macskaköves föteren vegig mezitlab hazaig, Meg tudom mar erteni szerencsetlen lovakat milyen szenvedes lehett nekik a macskakö anno. Vegre haza tertem kezembe a cipövel, erre  ferjem megkerdezi miert van a cipö a kezembe es miert nem a labamon. en erre csak nevetni tudtam. Masnap reggel kelek fel majd elestem olyan fajdalom a sarkamban, mind a ket sarkamin hatalmas varak. megfogadtam legközelebb huseges cipökben sem bizok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése