2010. szeptember 19., vasárnap

Álmok

Sokszor sokat almadok, neha teljesen eletszerueket, neha teljesen irracionalisakat. Neha egy ejszaka alatt többet is almodok neha egyet sem. Mivel wicca boszorkany vagyok nem keves ezoteriaval fuszerezve de rokonszenvezek a new age mozgalommal, söt egesz sok mindennel de ez egy masik dolog. A lenyeg az hogy eleg nyitott az elmem, a lelkem, es a 3. szemem is es a lelki antennaim be tudjak fogni a finom rezgeseket, amit odaföntröl kapok. Ezert is vannak sokszor latomas szeru almaim, es sok deja vu-nek nevezni szokas elmenyem.

Valahol olvastam hogy mikor az ember almodik utazik az lelke es egy vekony fenyes pokhalofinomsagu de erös fonallal csatlakozik a testunkhöz, a köldokunknel es ennek segitsegevel ter vissza. Ha a szal megszakad az ember meghal vagy komaba esik, mert a lelek nem talal vissza a testhez.
Egy masik nezet szerint az ember almaban a dimenziokon at utazik, vagy az idöben es terben elöre vagy hatra, vagy egy teljesen masik idöben. Tudomanyos meghatarozas szerint pedig ilyenkor az agy feldolgozza az adott napi informaciot, esetleg regi emlekeket dolgoz fel ujra rakja at a hosszutavu emlekezes helyere. Allitolag az almok segitettek hozza az embereket ahoz hogy olyan intelligensek legyenek mint amilyenek es kit tudjunk lepni az allatok vilagabol, epp ezert a raktarozo szerep miatt, mert ha ez nem lenne akkor akkora agyunknak kene lennie hogy talicskaval tolnank magunk elött. De erdekes dolog hogy az alvast az ember a pihenesnek gondolja, de kulönben az agy ilyenkor sokkal de sokkal aktivabb mint ebrenleti allapotban, csak az agynk ilyenkor ugymond lekapcsolja a testunket, csak a szukseges let es keringes fentarto mozgasokat engedelyezi. De en ugy gondolom hogy az agy nem csak "feldolgoz" ilyenkor hanem erzekeli mind azt a csodat amit esetlegesen a lelkunk

. Mindegyik elmelet szerintem valahol megallja a helyet mert az ember bar azt hiszi mindent tud ,de valojaban szinte semmit, eddig azt hittuk az anyag a minden, erre kiderul kutatasokbol hogy minden csak energiak rezgese, es minnel surubb a rezges annal  szilardabb a dolog, es ebben az elmeletbe bele fer az is hogy letezhetnek a mesek lenyei, csak ök sokkal finomabb rezgesekböl allnak mint mi es nincs ugymond hagyomanyos ertelemben vett testuk. Es ugy gondolom a lelek is egyfajta fonom a legritkabb gaznal is ritkabb anyagnak a rezgseiböl all össze, ez lehet az a bizonyos 21 g amivel az ember a halala utan könnyebb lesz, mert ilyenkor a lelkunk megszabadul szilardt testunk korlataitol. Es szerintem az almok is valahol ebben a finom szferaban leteznek, akkor sokkal jobban erzekeljuk sajat magunk is a finom rezgesek sokkal jobban ra tudunk hanglodni, es erezni tudjuk a hasonlo finom anyagbol össze allo angyalokat, tundereket es mas finom lenyeket. Egyesek abban a nagyon szerencses helyzetben vannak, hogy az ebrenlet allapotaban is erzekelik ezeket a leheletfinm szferakat, ilyen emberek akik latjak az aurat, az angyalokat, a tundereket, es a földön ragadt lelekeket, vagy a testunk energiaközpontjait a csakrakat.


De nagyon elszaladt velem a gondolataimat iranyito lo, es nagyon eltertem a tervezett tematol. De vegeredmenyben figyelnunk kellene az almainkra, hogy mit uzen nekunk, mert ez egy nagyon jo csatorna arra hogy megismerjuk önmagunkat es a körulöttunk levö vilagot. Mert az univerzum az Isten, az Istennö, vagy hivjuk barminek ugyan az a gyerek barhogy nevezzuk is, bonyolult kepekkel, összetett jelrendeszerrel uzennek nekunk es valahol a fejjebbvalonk iranyitja finoman ezeket az utazaskat is.Ezert eredemes figyelni es megfejteni almainkat, es nem feltetlenul kell hozza almosköny, jo alap lehet az is, de nekunk sajat magunknak kell tudnunk hogy az egyes dolgok mit is jelentenek szamunkra.
Jo pelda erre a sajat almos sorozatom, amikor egyutt voltam egy illetövel nagyon szabadulni akartam mar a szamomra terhesse valt kapcsolattol de nem tudtam hogy kezdjek bele es sorra jöttek az esemenyek ami miatt nem tudtam / nem akartam szakitani pl szuletesnap nevnap, karacsony, befizetett nyaralas. Es igy fel evig huzodott a dolog. Közben folyamatosan azt almotam hogy közös kisbabank volt es allandoan koszos szenyezett, vagy epp hinaros sötet vizbe fojtottam a gyereket. Es tudtam ez a ki nem mondott dolgok miatt volt. Pedig imadom a gyerekeket es sohasem tudnek bantani meg megverni egyet sem. A masik eset az volt amikor egy rövid ideig valakinek a szeretöje voltam, es besokaltam es az illetö parjanak irtam egy levelet (nem a pasit akartam megszerezni epp kettönk közötti összes hidat akartam felegetni es megtanitani arra hogy nem jatszadozhat csak ugy masokkal), amit sokaig nem olvasott el. Mielött elolvasta volna es a dolgok nem rendezödtek volna, azt almodtam hogy egymas melleti lakasban laktunk es egyszer csak a ket lakas között eltuntek a falak. Ez szamomra azt jelentette megindult a kommunikacio.
De sok elethelyzetben kaptam utmutatast az almaiban. Elimserem vannak olyan almok amiket a mindennapi problemak szulnek, esetleg a kelletenel jobban bevacsorazas. De ezeket valahogy erzi az ember hogy melyik is hordozhat igazi jelentest szamara. Ennyit az almokrol :-)
Kellemes es csodas es jelentesekkel teli almokat kivanok minden kedves olvasonak :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése