2012. augusztus 10., péntek

Tetovalas terveim

Kisse valtozott bennem a felallas tetovasal ugyileg, mert nem akarok hulyen festeni össze nem illö tetovalasok sokasagaval, igy megmaradok a megkezdett wicca temanal, vagyis a hozza kapcsolodo tunderekkel, es ehez talaltam egy nagyszeru muveszt Malin szemelyeben akivel közösen kielhetjuk a muveszetek iranti szenvedelyunket. A masik meg talatam egy alkotot akinek a munkai nagyon megragadtak, es ez nem mas mint Luca Tarlazzi, egyebkent van egy tetovaloknak kiadott katalogusa amiben csak tunderek vannak, a cime The most beautiful fairies. Abbol neztem ki ket mintat magamnak, az egyikröl talaltam kepet a neten a masikrol nem, mindegyik jelenteni fog valamit, amit a derekamra szantam ( felreertes ne essek nem ribancendszamot akarok, csak ugy öszinten egy hatam van, es a lapockaim mar foglaltak, hatközepre meg egy portret tervezek az en kis tunderkiralynömröl, ha majd nagyobb lesz, jobban kialakul a vegleges arcformaja, vonasai ) ez a tunder egy tavirozsa levelen ul, mosolyog boldog, e fele a figura fele akarok egy feliratot: Mamma, tack för min livet!  vagyis Anya köszönöm az eletem, ez a vidam mosolygos tunder tehat köszönet anyukamnak, hogy megszult es felnevelt engem. A következö minta nagymamamnak szol az öiranta erzett vegtelen szeretetemröl, es arrol hogy mennyire hianyzik.

Ez a labfejemre kerulne az alabbi felirattal In loving memory, vagyis szeretetteljes emlekezettel. Csak en a hajat rajzoltatnam at erröl a hullamostol egyenesre.
A következö termeszetesen a wicca balance lesz, de azt mar nem teszembe azt a kepet, mert mar unasig ismeteltem, az kb, oktober novemberre van beidözitve, mind anyagi szempontbol, mind mashogy, hisz meg az elözönek le kell gyogyulnia, plusz meg elöttunk all egy utazas. Egyenlöre ennyit terveztem, többet talan kesöbb ahogy az elet hozza :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése