2012. augusztus 18., szombat

Viszlat hosszu haj

Egy idöre bucsut veszek a huszzu hajamtol. Felreertes ne essek imadom a hosszu hajam, a benne lakozo nehany kosza hullammal, az ösasszonyos benyomasaval a vegtelen nöeiessegevel. Viszont: Ahoz hogy jol nezzen ki apolni kene a szokasos tisztalkodason tul, hajpakolassal, minden fele csudi klassz dolgokat muvelni vele mint hajvasalas, stb stb. De erre viszont bozasztoan nincs idöm, neha meg fesulködni sem. Befonom ha idöm idegzetem van ra ha nem csak összecspom egy kocfeszekbe egy hajgumival. Az eedmeny pedig egy apolatlan elhanyagolt hajkupac. Ami ha eppen kis is csipem magam a szokasos setalasunkhoz, borzaszto lpukkantsagot kölcsnöz nekem. Jo altalaban minden hajfestes elött igy szokott lenni, hogy kesz nem birom levagatom, (most is epp ezelött allok) de a lenyegen nem valtoztat, hiaba csillogo es gyönyöru szinö, de egy apolatlan kocfeszek.
A kinezett alomfrizura

Hajam egyik jobbik napjan :)
Kineztem par fizurat de legjobban az elöl hosszu hatul rövid fizura tetszik, jol karbantarthato, feszulessel hajvasalassal könnyen csini frizura varazsolhatu, de ha csak az ötujjasra telik idö akkor viszont moden "kocos" frzuram van.  Azt hiszem ezt a fizurat bob fizuranak hivjak nekem nagyon tetszik

Azt szoktak  mondani ha egy nö valtoztat a hajan akkor nagy valtozasok vannak az eletben, az enyemben is azok vannak. Elhataroztam leteszem azt a nyomorek vizsgat ha bele döglök is, es vegre rendes iskolaba jarhatok ami vegeztevel munkat is kaphatok, a masik meg hogy vegre leteszem a jogositvanyt, nagyot lepve elöre hiszen a munkakhoz 99%-ban B jogositvany kell. Meg ugy egyebkent is nem akarok semmittevö lenni egy elesködö. Erzem magamban az eröt azon hogy valtoztassak. Az eröt hogy tanuljak a gyerek mellet, ami ugye nem egyszeru feladat, föleg ha a tananyagot miszlibe apritja :-) de viszont edes visszaolvasni azokat a levelek amiket anno terhesen a babamhoz irtam, az  is a sulis anyagaim között rejtözött. Jot nevettem a nevlistakon is. Valahogy egyik akkor jonak tunö nev sem passzol az en kicsi Elisabethemre vagy ahogy csak hivjuk a pici Lilinkre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése