2012. május 25., péntek

A tetovalas mint olyan

Bar nekem meg egyenlöre nincsen, de ez nem sokaig marad igy, rajongok a tetovalasokert. Mint muveszlelek ugy gondolom, hogy miert ne hasznaljam a testemet vaszonkent a gondgyetlen wicca szaolataim, erzeseim kifejezesere . De egy kikkötesem van hulyesegeket nem akarok magamon latni csak is olyan dolgokat amiket eletem vegeig sem banok meg. Az elsö a tunderem a lanyomat jelkepezi, köszönet az Istennönek hogy nekem adta öt.


Tervemben van egy izig verig wicca tattoo is ami a vallasi elhivatottsagomat jelkepezi. A jol ismert egyensuly abra. Akarok meg egy wicca temajut az a holdfazisos abrat vele a legfontosabb es egyetlen wicca szabalyt megpedig a "tegy barmit, csak masnak ne arts" 

 

A ket wicca tattoo-t a ket karomra gondoltam. Van meg egy elkepzelesem, amiben a szarmazasomra buszkelkedek, egy matyo tattoo kepeben, borzasztoan tetszik. Es melyen a kulturank resze, öt a bokamhoz gondoltam. 



Minden tetovalast olyan helyre szeretnek rakni ami szolidan eltakarhato, igy nem zavar a hetköznapokban. Elkerulendö ezzel a bameszkodokat, es a kivancsiskodokat, a tetovalas nekem szol, nem mutogatni akarom masoknak. A masik meg hogy megöregedek csunya lesz stb szerintem tetovalassal vagy anelkul sem leszek tul szep öregkoromra igy ugy gondolom addig fejezem ki magam amig lehetösegem van ra. Meg egyebkent is 25 elmultam, szultem egy gyereket, lassan 3 eve hazas vagyok, szoval nem egy tinikori fellangolas, lazadas, boho megbanando ötlet.
A poszt egy ismerösöm facebook hozzaszolasa alapjan szuletett, amiben kifejtette hogy joforman mar a pinamon (bar ö finoman inkabb a fenekemre celozta a megjegyzest) is tetovalas lesz. Szerettem volna kifejteni a tetovalasokrol fogalmazott velemenyemet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése