2012. május 17., csütörtök

Hogy ne csak a rosszrol irjak

Körulöttem azert nem allt meg az elet, ha velem hatalmasat is fekezett, olyat hogy majd bele pusztultam, csak szerencsere nagyon sok pontos a lelki biztonsagi övem.
Vegre megoldodott a furdöszobai poblemank. Eleg hulyen van megoldva nalunk a furdöszobaban a vizelvesetes, gyakorlatilag a szoba közepen van egy lefolyo es abba egy muanyag csövön (egy kis semmi valami mikor ideköltöztunk gyakorlatilag csak fityegett, a funkciojat vegkepp nem töltötte be) a javitgatasok es ovintezkedesek ellenere a furdöszoba allandoan vizben allt. Ami egyreszt nem tul higienikus, masreszt balesetveszlyes mert a vizes linoleumnal kevesebb csuszos dolog letezik. harmadreszt a furdöszoba egyeb funkcioi a viz miatt nehezen hasznalhatova valtak. Hazipapucsban, zokniban lehetetlenseg volt kellemetlensegek nelkul bemenni. Furdöszobaszönyegröl persze szo sem lehetett ha nem egy nyalkas, rothado peneszes valamitakartam latni a furdöben.
A megoldason rengeteget agyaltunk. Az uszodai megoldast akartuk megvalositani hogy a padlora egyfajta muanyag racs kerul. Aztan mit nem ad az Istennö a reklamujsagban valami hasonlo megoldast talaltunk csak sokkal sokkal esztetikusabbat. Vegul is a muanyag racson van egy fa boritas, de tovabbra is a viz szabadon közlekedik alatta es szellözni parologni is tud. Igy szinte az összes kellemetlensegunk megszunt, a furdö igy sokkal kellemesebb lett. Nekem olyan erzesem van igy kiszallni a kadbol mintha csak egy draga szalloda gyogyfurdö reszlegeben enyelegtem volna. Ami meg vegkep nem elhanyagolhato nagyon szep is lett.



A masik nagy szerzemenyem egy cipö, mar nagyon regen fentem a fogam egy telitalpu rattanszeru anyaggal boritott talpu cipöre. Csak valahogy sajnaltam 199-299-csillagos eg aru cipöt. A mult heten pedig lattam az egyik nagy bevasarlo centrumban 99 koronaert, majd meg vesztem erte, szuper aron volt dmeg igy is sajnaltam ra a penzt. Mondjuk nem feketeben volt amilyet akartam de kompromisszumokra hajlamos vagyok. Aztan tegnap latom csodak csodaja 49 koronaert arultak, elkepeztö mazlimnak köszönhetöen pont volt a meretemben is. Igaz malyva szinuben csak, na de egy nyari cipönel talan elfogadhato, ha ugy erzem letelik a gyasz idöm, akkor feldobom vele a ruhataram, de van 2 bluzom amihez pont maccsol szinben. De kulönben a hajamat teptem volna ha megvettem volna 99-ert mikor jövöheten meg tudtam volna venni fele annyiert is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése