2012. május 7., hétfő

Az ex es Supernatural

Nagyon össze vesztem a ferjemmel es elköltöztunk töle, haza anyahoz. De nem az ö lakasaba költöztunk volt sajat lakasom szepen berendezve az en stilusomban. De volt egy bibi ott lakott az exem az uj mennyasszonyaval ( egyebkent egy igenytelen vaddiszno volt az a manusz eletem legnagyobb tevedese de akkoriban olyan mely depresszioba voltam hogy szinte nem is ezen a vilagon eltem). Valami borzasztoan lelaktak az en gyönyöru lakasom, mindenutt vastagon allt a fekete zsiros kosz, a falakon az agy matracan es kereten. A falakat fekete egesnyomok tartikottak mitha valami nagyon feketen fustölö anyagot egettek volna bent. A szagrol mar ne is beszeljunk. orditoztam hogy azonnal fizessek ki a lakasom berendezeset es az egesz felujitasanak a költseget, termeszetesen nem akartak fizetni hatalmas verekedes es veszekedes lett a vege. En egy pecsenyesvillaval vedtem magam a tulerö ellen. Valahogy sikerult kirakni öket de csak sirni tudtam a lakas allapotan.

a parocska


Ezutan az almom atcsapott a Supernatural utolso evdjanak kopierajaba leviatanok uldöztek akik ellen boraxxal harcoltam. Bujdosnom kellet meg menekulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése