2012. május 14., hétfő

Angyalok

Egy 1800-as evekbeli nagypolgari hazat vettunk, de az elözö tulaja holmijai benne maradtak. Egy ezoterikus erdeklödesu öreg hölgye, izgalmas volt a regi dolgai között kutatni, olvasni a regi leveleket. Igazi kincseket is leltunk. A haloszobaba egy hatalmas franciaagy volt szep feher csipkes agyteritövel letakarva es mindenutt angyalszobrok, kicsik nagyok kulönbözö anyagokbol keszultek de minegyik gyönyöruen kidolgozott. De nehany törött volt. Megprobaltam a darabokat összeilleszteni. Egyeknel sikerult is. De eggyel nem boldogultam,  volt ket darab szarnyam ami nem illet egyikre sem, hiaba probalgattam nem passzolt egyikre sem. Szomoru lettem mert igy nem volt teljes a gyujtemeny, probaltam hozza formalni agyagbol egy angyalt de a szepen kidolgozott szarnyakhoz, tulsagosan elnagyoltnak tunt. Aztan a semmiböl elökelurt egy Mihaly arkangyalt abrazolo szobor es arrol hianyoztak a szarnyak nyomban ra is illesztettuk es betettuk a többi köze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése