2012. május 31., csütörtök

Egy beszelgetes

Annyira feszit valami melyen, bennem semmi sem jo nagyon depis hangulatban vagyok a fejem is borzasztoan szaggat. Semmivel nem tudom lefoglalni magam.
Hiaba nezek tv-t hiaba nezek filmeket, hiaba olvasok könyveketm, nem elegit ki, olyan hianyerzetem van. A gyerekkel is borzaszto turelmetlen vagyok, sajnalom hogy szegenyke ettöl szenved. Veszekszek vele mert szetveri a gepemet, veszekszek vele mert tönkretette a vercukormeröbet, veszekszek vele mert szalankent akarja kitepni a hajamat, pedig igy is allandoan copfba kell fogni amit gyulölök, nem azert növesztettem ilyen hosszura hogy aztan bezarva tartsam. De ha ki merem engedni tepik huzzak marjak. Veszekszem azert is a gyerekkel mert nem akar enni, veszekszem hogyha elesik, mert ugy 100x elrancigaltam onnan 100x raszoltam hogy nem szabad, de 101x-re is megcsinalja. Veszekszem vele mert annyira sem önallo hogy egy 1percre sem kepes egyedul lefoglalni magat.
Ingerult es faradt vagyok mert gyakorlatilag alig jut szenhidrat a szervezetembe, de meg igy is magas a cukrom, allandoan almos vagyok. Borzasztoan feszult vagyok, ami szethuz szetrangat megöl.
Annyira de annyira szuksegem lenne egy jo kiados beszelgetesre, de senki nem szol hozzam. Hiaba frissitgetem ujra es ujra a facebookot semmi nem törtenik. Barcsak lenne valakim akit athivhatnek egy csesze teara es jol elbeszelgethetnek. De csak a gyerekkel  vagyok a nap 24 orajabol 25-t ugy erzem lassan becsavarodok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése