2012. május 8., kedd

Fogaszati összesitö

Nem akartam addig irni a fogaszatrol amig be nem fejezödött a kezelesem. Mit ne mondjak 3 hosszu kezelest ultem vegig. Maga a fogaszat borzaszto modern, teljesen szamitogepvezerelt minden a szekben meg nem ulni hanem kenyelmesen fekudni kellet, ha tudtam volna talan el is lazultam volna, bar a szememet becsuktak mert latni nem akartam az eszközöket mert tuti elajultam volna. De ami igazan nagy kulönbseg az az emberseg, hogy mielött beadjak az erzestelenitöt lidokainnal attorlik az inyedet hogy ne legyen kellemetlen, meleg undvözölnek ha bemesz, es mindenkinek van egy mosolya szamodra. Bar az az 5000 korona cseppet borsos volt amit ki kellet reszletekben fizetni.
De lenyegeben jol jartam megszabadultam a fajdalomtol, es a szenvedestöl es ami meg jobb a dokinö aldozatos munkajaval a fogam is megmaradt, amit mas siman kihajintott volna a szambol. Nagyon köszönöm neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése