2012. május 25., péntek

Homok es viz

Almomban növeremeknel jartam, fiatal hazasok voltak meg a Kornellal Marci is olyan idös volt mint most Lili, hozzauk mentem ott volt anya is. A nappali konyha, mert almomban ilyen amerikai megoldasu volt homokkal volt boritva mint a tenerparton, nedves puha homokkal. A tv elött meg ket regimodi oroszlanlabas kad allt tele koszos vizel elötte tv, ott ultek benne anyam Marci meg a növerem. Aztan a bugyuta sorozatot neztuk a tvben, valami irto unalmas vegelathatatlan szappanopere 223. reszet. Aztan eszrevettem hogy a plafonrol szivarog a viz, a fal mar regota ebben az  allapotban lehetett, mert mar malt a vakolat es peneszedett a fal. Kerdeztem miert nem arnak utanna miert hagyjak hogy igy legyen. Atan magyarazatot kaptam ra hogy a homok azert van itt hogy a falbol folyo vizet felszivja hogy ne alljon minden vizben. Furcsan neztem a növeremre. Mondtam hogy ezt meg kell csinalni ez nem maradhat igy. Megkerestuk a törött csövet kiavitottuk, vegul a padlorol szedtuk össze az iszonyat mennyisegu homokot, a lakas ugy ujra rendezett es szep kulsöt kapott. Növerem beszelt Kornellal, hogy ki szeretne dobni azt a tuzhelyt amit az anyosatol kapott. Valami draga butor utanzata volt, de bele volt rejte egy tuzhely, valami iszonyat ronda es giccses volt, nem is csodalkozom hogy szabadulni akartak töle.
Aztan a kep valtozott. A telkunkön voltam, a felig kesz pincevel, anno egy vikkenthaz alapja lett volna de sosem keszult el. Epitkezes zajlott növerem epitkezett. A falak mar altak. meg medence is tartozott a hazhoz, ami mar teljesen kesz volt. A gyerek abban furdött. En meg feltem tönkre ne tegyen semmit, mert elötte az epitkezesen rohangalt. Majd egy idöugras következett a hegyoldalon baktattunk felfele, de mar Lili is velem volt. A növenyzet dus volt, megis kert szeru, a fak alatt szepen gondozott gyepszönyeg huzodott. Nyar volt eppen erett a cseresznye. Majd megerkeztunk egy sosem volt vikkendhazho. mögötte meg ott allt növerem haza. miutan lepakoltuk a gyerekeket. Mar Lili es Robert is velunk volt. Lepakoltuk a gyerekeket mert le kellet mennunk az also kunyhohoz a postaert mert valami telefon jött.
Ennyire emlekszem valahol itt hallottam hogy a gyöngyviragom eberedezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése