2012. május 30., szerda

En is szep vagyok

Szeretem az atalakitos musorokat, amiböl atalagos,vagy eppen kicsit elhanyagolt nöknek lehetöseget adnak a kibontakozasra. Ennek most lett egy magyar valtozata is az En is szep vagyok cimu musor a tv2-n. Mit ne mondaj egyutt sirtam egyutt nevettem egyutt örultem az atalakulokkal. Sokan ronadanak elviselhetetlennek tartottak magukat, nehanyukat megalaztak vertek is. Valahogy sok mindenben magamra ismertem bennuk. Hogy en is hogy utalom a sajat testemet. Mondjuk a plasztikai beavatkozasokkal nem minden esetben ertek egyet, de ah az kell hogy egy nö nöiesnek erezze magat lelkuk rajta nem itelem el öket. Sok adasban szembesultem a kötenyhassal, es bizony be kellet latnom egyiknek sem volt olyan veszes az esete mint az enyem. Bar egyikröl masikrol tenyleg sok bört szedtek le. Nekem meg igy jocskan tulsulyosan is nagyon log a hasam, mi lesz meg ha ilyen iramban fogyok tovabb, a földön fogom a börömet magam utan huzni. Sajnos a terhesseg soran az egesz alhasam leesett, ugy neztem ki mint egy hatalmas sörpocakos bacsika, arrol nem is beszelve hogy hatalmas hasam is volt, babacsakam is majd negy kiloval szuletett. De akkor meg biztam benne hatha a regeneralodas soran visszamegy. Nem igy lett, has maradt, es az elmult 9 honap fel le ingazasa meg csak rontott a helyzeten. Most hogy dietaznom kell, a kilok csak ugy olvadnak le rolam, egyre kenyelmesebbek a ruhaim, egyre formasabb vagyok. Ugy heti 2-3 kilo a merlegem. Ha azt szamoljuk ez borzaszto gyors fogyas, es nem tudom a böröm hogy fogja viselni. Ugyhogy lehet nyitok egy perselyt es beledobalom a penzem, hogy hasplasztikara. Bar borzaszto ilyestö volt az a hosszu vagas.
De vissza terve az atalakitasra, ezeket a nöket nem csak egyszer megujitottak es kesz, hanem hasznos tanacsokkal lattak el, hogy hosszu tavon is megmaradjon a valtozas, kaptak egy lelki treninget, öltözködesi tanacsokat. Jo kis musor lett igazi nökkel es nem cicababakkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése