2012. május 12., szombat

Szuperhold utan szuperujhold

A hirek es az erdekessegekkel foglalkozo oldalak meg ugy az egesz internet tele volt a szuperholddal. Az ezoteriaval, boszorkanysaggal foglalkozok es lazban egtek, hogy milyen szertartast alkalmazzanak az esemenyre. Mint tudjuk a hold elöhozza a bennuk levö tulajdonsagokat, megerösit, segiti a növenyek növekedeset, energizal. Vannak jo es rossz tulajdonsagai. Ez most a szuperholddal hatvanyozodott.
Nalam a szuperhold borzaszto tevekenyseghullamot hozott, tobzodtam az alkotoi energiaban. Varrtam festettem. majd ki csattantam. Kis ablakkertet vetettem. De miota a telihold elmult es közeledunk a super ujhold fele ugy erzem magam mint a lufi akit kipukkasztottak. Borzaszto energiahiannyal kuszködök, allando migrenes fejfajassal, a faradt hasznalt energiat kenyszeresen hajtom ki a hazbol szellöztetessel ( allandoan kellemetlen rossz szagot erzek ) a hianyzo energia vegett pedig allandoan edessegre vagyom. Ugyhogy a szuperujholdnak nagyon erzem a hatasat. Remelem hamar tulleszek ezen a hullamvölgyön mert a csaladomnak szuksege van ram.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, titeket is ennyire befolyasolnak a hold fazisai?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése