2012. május 2., szerda

Krimi es tetovalas

Tegnap sajnos kiesett az almom igy nem tudtam rola irni csak nehany emlek maradt meg belöle, na de a maibol több maradt meg.
Bogi baratnöm nagysikeru krimit irt, az ujsagok rola irtak, a tvben is allandoan szerepelt. Meglepett hogy ö is ir, tudtam rola hogy nagy krimi rajongo, Föleg Agatha Christie-ert rajong. Arrol meg a legmereszebb almomban sem mertem gondolni hogy pont ö a preciz mernökasszony könyvet irtam. Mikor veletlenul összefutottam vele, csak lesutött szemmel magyaraztam neki hogy nekem ott lapul a fiokban egy teljes könyv csak javitasra, szerkesztesre var. Almomban borzaszto irigy es feltekeny voltam a sikereire, merges voltam magamra hogy akar az en Beltane-om is lehetne most ott ahol az ö könyve tart. Aztan arrol keztunk beszelni hogy hogy adta ki a könyvet es mennyibe kerult neki a nyomtatas, milyen hercehurcai voltak vele.
Következö kepben ujra iskolapadba ultem, talan irodalom oran lehettem, el akatam sunnyogni angolra de nem sikerult. (en aki angolra sosem jartam). Majd atcsapott az almom a tetovalasokrol szoloba. A kezem, konkretan a kezfejem tele vol hazilag keszitett gagyi tetovalasokkal, meg Bogi könyvenek a cime is rajta volt. Sajnalkoztam hogy tehettem ekkora hulyesegeket es hogy tudnam ezeket eltuntetni.
Össze foglava ennyi törtent, nem valami izgalmas alom de megis csak az enyem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése