2012. május 1., kedd

Agresszivitas es szexualitas

Ez a ket erös erzes jelentkezett a ma ejszakai almomban.
Az elös reszben, összevesztem a szuleimmel amiatt hogy miert daraboltak gyujtosnak össze a gyerek kisagyat. Olyan agresszio es duh gyulladt bennem irantuk, hogy a tudatos enemnek felelmetes volt. Anyam könyörgött hogy ne ussem tovabb apam meg fel akarta magat akasztani ugyan ebböl az okbol. A marasek tudatos enem csak visitott a tudattalaninak, hogy hagyja abba, de az meg mindig pörgött duhös volt. Az egesz kezdett atcsapni egy huzos remalomma.
Aztan valtozott a kep reg nem latott rokonaimmal talalkoztam, meseltekhazat vettek egy ici pici bukki faluban. Azutan jött a növerem is valami arctalan ismeretlen fefival es mondta, hogy ök is hazat akarnak venni de ugy hogy ö adja a költsegek nagy reszet de a ferfi neven lenne a haz. Könyörögtem a növeremnek ne tegyen hulyeseget, hogy ez a ferfi csak ki akarja öt semmizni.
Azutan ujra kep valtas. A gyerek anyam es en valamifele furdöben voltunk de mindenkeppen medenceben, uszni szerettem volna de kicsi volt a viz es maga a medence is.
Ujabb kep, ujra a szulöfalum, gyerekek vannak az utcan nagyon nagyon sok gyerek valami satorfeleseg ala hordjak össze a jatekokat, mar a plafonig er a kupac, ott is ott van Lilike is, boldog a sok jatek lattan. Aztan eltunnek a gyerekek nem latni mar öket az utcan. Egyedul voltam, regi ismerösöm lept elö a szomszed haz kertjeböl, valami viragrol kezdtunk el beszelni hogy nekem igerte. Ki kene mar ultetni a kertbe. Talan nöszirom volt a virag. Majd bemegyek hozza. Egyedul elö ferfihez melto egyszeruseggel berendezett lakas. Ahogy bekerulunk a hazba valahogy elöjönnek a regi ketes zavaros soha ki nem teljesedett erzelmek. Sokat beszel az uj baratnöjeröl, hogy milyen, miket csinalnak egyutt es hogy van egy gyereke is. Mutatja a sutemenyt az asztalon hogy azt is ö hozta. De mar kesö felkorbacsolodtak az erzelmek es a hormonok. Ö tiltakozik akarja is meg nem is. Vegul bele megy. (na itt jön az ingeralom) Ki kellet mennem a mosdoba. Meg szerencse mert varatlanul betoppan a nö. Pontosan olyan mint amilyennek az ismerösöm leirta. Mar a buntudat hogy mennyire semmibe vettem.

Erdekes kompozicio, az eröszak es agresszio talan abbol jön hogy erröl neztem riportot a TV2 Naplojaban, a többit pedig nem igazan tudom hova kötni, az ismerösömmel sem beszeltem vagy ezer eve, azt sem tudom mi van vele, nem hogy meg ilyen furat almodjak vele. Talan kicsit kesöbb ulepedve több ertelmet nyer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése