2012. április 30., hétfő

Alomnaplo

Gondolkoztam nyissak-e egy uj blogot alomnaplom cimmel, de aztan rajöttem nem lenne nagy ertelme, valahogy ugy jarna mint a Freja babazoja, szep lassan atkuszna ide. Meg persze több blog több preblama ugyebar. Ugyhogy ugy döntöttem inkabb itt a Freja utjaban nyitok egy uj temat ezen a neven. Egyebkent onnan jött ez az ötlet, hogy az Istennö mindennunen csak ezt sugdossa nekem, allandoan belebotlok a temaba. Igy nem leszek a felsöbb akarat ellen belevagok.
Gondolom jo lenne egy jo kis alomleirassal kezdeni de sajnos a mai alom kiesett, inkabb csak szinek foltok maradtak meg belöle ugyhogy a mait nem tudom megosztani ugyhogy talan holnap...
De viszont a tegnapira kristaly tisztan emlekszem azt leirom nektek.

Debrecenben voltam, lattam magam elött a környezetet, Nightwish koncertre kesszulödtem, ott volt reg nem latott Agi baratnöm is. Valami problemaja volt, hulyeseget akart csinalni, csoportosan a baratai ismerösei probaltuk lebeszelni ne tegye meg. Valami oda, vagy elköltözes volt a tema. De ö szokas szerint makacs volt, es nem hallgatott rank. A következö kep, mar az hogy a koncertre keszulök nincs sok ember csak nehany lezeng, de az sem tolakodva inkabb kenyelmesen, mint akik nem metal koncertre hanem valami komolyzenei elöadasra keszulnek. Aztan hirtelen nem a fönixcsarnoknal voltunk hanem a Hörtorgetnel levö koncerthaznal voltam.
A koncertnel is ulessorokvoltak nem arenater mint szokasos, es valahol a 3. sor tajenkan, ami pont egy magassagba volt a szinpaddal vagyis a legjobb helyen, ott volt a sogorom es cirkuszolni kezdett hogy miert kestunk. Nagy nezen befeszkelödtunk az uleseinkbe, ekkor meg a ferjem volt velem. Elkezdödött a koncert persze en csapoltam meg kiabaltam es kifejeztem a rajongasomat, föleg Emppu a szologitaros irant. Meg is kaptam erte a magamet. De csodak csodaja a manusz figyelt ram. Aztan, a koncert folytatodot, de furcsa dolog törtent az a szimpad magassagaig elöntött mindent a viz. De ettöl meg folyatodott a koncert. Majd a vegen figyelmesseg kepen kaptam egy lehetösget Emppuval beszelgetni. De nem volt nagy dolog igazabol nem tudtunk miröl tarsalogni de viszont jo volt betekinteni a szinfalak möge.
Igazabol sok ertelme nem volt az alomnak talan egy kis szivfajdalom hogy nem jutottam el a koncertre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése