2012. április 25., szerda

Lakasszepites

Vegre lemeteltem a földet seprö fuggönyeimet normal hosszusagura, egyreszt praktikus celbol ( a nagyszoba megviselt karnisa nem nagyon birta mar a sötititö sulyat) masreszt esztetikailag nekem jobban tetszik a rövidebb fuggöny mint a hosszu lelogo. Lehet en vagyok maradi ki tudja. De szerintem csak felfogta a meleget a futötestböl plusz a gyerek csimpaszkodott allandoan rajta. a konyhaban meg nem is ecsetelem miert nem praktikus a hosszu fuggönyzet. Igy összesen 3 fuggönyt vagtam es varrtam fel plusz az idegesitö es irto ronda fuleket meteltem le a ket sötetitöröl plusz a rendes fuggönyökröl (allandoan kifordultak es olyan rendetlen kinezete volt utaltam). A konyhai fuggöny egyik feleböl beszegessel cssinaltam egy kis teritöt igy egyutt nagyon jol mutatnak. A sötetitö levagott reszeiböl pedig diszparna huzatot akarok csinalni.
Amiröl meg beszelni akartam az az hogy remekul megtanultam hasznalni a varrogepet, ahoz kepest hogy hetfön meg az sem tudtam mit hova kell tenni szerintem nagyszeru. Az elsö probaölteseimtöl ami jorezt borzaszto ronda lett, ahoz kepest a fuggönyök varrasa gyönyöruseges lett. Buszke vagyok magamra.
Az elsö varromanyom kulömben Lilinek egy babzsak volt. amit valami regi fius gyerekagynemuhuzatbol vartam amit meg Rosemarie-töl kaptunk. (sosem tetszett nem esett nehezemre szetmetelni) Ennek sikeren felbuzdulva alltam neki a fuggönyvarrashoz. Jelentem megerte.
Ami viszont a szivemnek meg kedvesebb dolog hogy Lili baba borzasztoan elvezte a dolgot hogy szereltunk, hogy a földön volt a fuggöny. A varrogep hangjaert meg egyenesen rajong. Hatalmas csodalkozo szemmel nezni ahogy varrok közben molyog, nevet. Annyira imadom!

eleg rossz kep de ilyen lett a konya ablak, direkt vagtam ilyen rövidre a fuggönyt hogy ne logjon ra az asztalra



A kis segitötarsam

A nagyszoba keszen

igy sikerult az öltes

hatulrol

ezek a remronda diszparnak akimet a sötititö anyagaval akarok bevonni
Hihetetlen hogy milyen szepen alakul a lakasunk otthonna nyaron meg csak a földön aludtunk kölcsönkert matracon. Hatalmasat fejlödunk azota de meg mindig telve vagyok ötletekkel amik megvalositasra varnak :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése