2012. április 29., vasárnap

Ami az egyiknek szemet...

A lidlben a kuka mellet volt 1 vödör sarga rozsa a nagyresze rothadt volt, vagy epp kokadt, ingyen el lehetett vinni, igy kaptam az alkalmon es elhoztam egyet, kicsit megrenovaltam leszedtem az elrothadt leveleket, a megbarnult viragszirmokat es voila!


Ezenkivul meg vartam ket szutyöt egyet a tunderkartyamnak egyet a szerelmi symbolonnak, igy vegre elnyertek melto helyuket, föleg a symbolon, mert az egy regi papirzsepis zsacskoban lakot. Mit ne mondjak eleg meltatlan hely egy kartyanak. Föleg egy olyan erzekeny lelkunek mint a Symbolon. Erröl meg nem irtam de minden kartyanak lelke van, es ha nem megfelelö körulmenyek között  tartjuk öket "megsertödnek" nehezebb lesz az olvasasuk, kevesbe ertelmezhetölek. Ellenben egy hozzank passzolo lelkuletu boldog es elegedett kartya igazi tarsa hasznalojanak, könnyen ertelmezhetöen "folyekonyan" beszel a hasznalojahoz. Es hogyan tehetunk boldogga egy kartyat? Kenyeztessuk, köszönjuk meg a munkajat, es handjuk pihenni nemes draga anyagokban, pl selyem, barsony, szaten. De altalaban mas kartya tarsasagat nem igazan szeti, igy ha lehe inkabb keruljuk a kupacolast, vagy ha kupacolunk is mindegyiknek legyen kulön takaroja.


Millio egy doolgom között vegre jutott idö arra hogy befejezzem a felig kesz OM-os kepemet, vagyis megfessem a lotuszt. Nagyon jol sikerult szerintem visszaadja a kep amit szerettem volna atadni vele.



Vegre sikerult egy jo nagyot setalnunk a friss levegön is, ebben a tavaszi balzsamos idöben. Vegre nem csak a szakado esöt bamultuk az ablakbol.

Szorgalmasan gyakorlok a varrogeppel is, hogy kesöbb tudjak ruhakat es bonyolultabb dolgokat is varni. Nagyon varom mar a tanfolyamot is, hogy gyarapodjon a tudasom.
Talatam egy jo kis szabasmintat ami alajpjan egy jo kis lepelt lehet varrni jo kis boszis dolog! Mar rendeltem anyagot es szabasmintat a boszi ruhamhoz de a kesöbbiekben mindenkeppen sort keritek ennek a megvarrasra, csak kb 3 m feher anyag kell hozza :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése