2012. április 3., kedd

Fogorvosnal

Mit is mondhatnek, a fogorvos mindenhol csak fogorvos, talan egy kicsit kenyelmesebb volt a fogaszati szek, es fekudtem es nem ultem, az erzestelenitest a szekben megvartam nem kuldtek ki, egy kis figyelmesseg kepen az inyekcio elött leeerzestelenitettek az inyemet. De egyebkent ugyan olyan borzalmas volt. 2 fogamat gyökerkezeltek egyszerre. A rendelöböl meg jollakott ovodas mosolyaval ballagtam ki, aztan jött a fekete leves. Az iszonyatos fajdalom, mikor minden egyes mozzanatat erzem hogy öli ki az ideget a gyogyszeres tömes. Halvany lila elkepzelesem sincs hogy jutottam haza, vagyis jobban mondva az utra emlekzem, csak olyan rosszul voltam, hogy az ajulas kerulgetett. Öszintem megmondom, szult asszony letemre hogy en meg ehez hasonlo fajdalmat nem ereztem. A szules ehez kepest lagzismenet volt, mint ez az egyideju dupla gyökerkezeles. Eskuszöm hogy szerintem a pokolba ezzel kinozzak a bunösöket. De legalabb megmarad a fogam es nem kell hidat csinaltatnom. De ezert a poklok poklat jarom ki. Komolyam mondom a begennyesedet fogam utani huzas sokkal kellemesebb volt a mostani allapotnal. Es en kis naiv meg azt hittem ha elmegyek a fogaszatra akkor nem fog többe fajni a fogam. Talan ennel nagyobbat nem is tevedhettem volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése