2012. április 1., vasárnap

Fogfajas

Nagy nehezen döntesre jutottam, elmegyek fogorvoshoz akarmennyibe kerul is. Kedden fogok menni. Nagyon csunya a fogam, egy hatalmas tatongo krater ami iszonyatosan faj. Faj mar több mint ket hete.
Nem akartam itt elmenni mert nagyon draga, de viszonta szervezetem jelezte lassan de biztosan kikeszitette a 2 hete tarto fajdalomcsillapito szeren eles. Volt olyan nap mikor egy egesz level fajdolomcsillapitot ettem meg. Mit mondjak nem egy leanyalom. De az eletem lassan remalomma valtozik. Ha nem fajok akkor azzal kuzdök hogy romokban vagyok. Allandoan almos vagyok, faj az egesz emesztö es kivalaszto rendszerem, csak arnyeka vagyok önmagamnak. Egy biztos honapoig nem vagyok kepes varni, a gyerekemet meg nem hagyhatom itt hosszu napokra. Hiaba varok csodara ez mar nem fog elmulni magatol :S meg probalok keddig kitartani, es imadkozni hogy legalabb kevesbe fajjon :´(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése