2012. április 23., hétfő

A varrogep

Beszereztem vegre a regi nagy almom egy varrogepet. Szaladgaltak a fejembe a gondolatok az egyedibnel egyedibb parnahuzatokrol. A vegre nem a földet seprö fuggönyökröl, nadragokrol. A sajat keszitesu ruhak mar a kreativitasom ne tovabbja. Igen am megjött a csidu csuda varrogep es szembesultem vele hogy azt sem tudom hogy eszik-e vagy isszak. Lö ra kellet döbbennem halvany lila gözöm sincs hogy is muködik ez az egesz. Beiradkoztam a varrohaz varrotanfolyamara, az elsö reszböl mar sokat tanultam. De a meg mindig messze vagyok barmitöl is. Nem adom fel, kuzdök es igeni is megtanulok geppel varni :-)
Persze idöm sincsen tul sok. Miota 2-3 hete a gyerekem "beindult" azota nincs megallas, mindig figyelni kell mit csinal merre jar, de meglepö sebesseggel kepes szaguldani. Erdekes modon nalunk a kuszas teljesen kimaradt, negykezlabra eleg hamar mar 6 es felhonaposan megtanult allni, igy nem sok kellet hozza neki alig 2 het hogy "eliduljon". Azota a regi nagy kedvenc a bebikomp is hanyagolva lett. Legujabb mutatvany meg a felallas barhol barmin barmikor. De hogy ne csak a mozgasfejlödesröl beszelek, ki nem all a gagyaraszasbol, mar tudatosan hasznalja azt a szot hogy "baba" mindig ha rola van szo akkor gagyarassza ezt, a masik kommunikacios formaja egyfajta kezjelek minden fontos dologra van neki egy, ha enni ker, ha szomjas, vagy ha ölbe akar kereckedni. A masik nagy kedvence pedig a gyerkdalok, mar akkora repertoarom van szamara mint egy komplett ovodanak. Ami erdekes meg hogy elkezdett hangokat utanozni, barmit hall megprobalja imitalni.
Van viszont ami irtozatosan zavar es az a kupleraj es az allando kosz. Hiaba takaritok egesz nap semmi latszatja nincs, mindig valami szet van kenve a padlon, a jatekok mindig szanaszet, a mosogato mindig teli, ja es kaja sincs sosepedig sokszor 2x is fözok egy nap. na de vegul is ez az anyak sorsa :)

Napi bosszusag pedig a következö: a pinceben valmi oknal kifolyolag csak fogyatekos aram volt, es igy a ket mosogeppböl csak az egyik az ujabb energiatakarekosabb tudott muködni, a szarito pedig sehogy, es murphy törvenye szerint pont most volt extra adag mosnivalom a szokas hatlamas ruhakupacon felul. amit tudtam rapakoltam az alvanyos szaritonkra a többi cucc szekeken vallfakon az emeletes agyon szaradnak. A maradek (több jokora törölközö es teljes agynemuszett plusz 3 lepedö) lengedezik a kinti paras levegön. mert ugyebar az idei a leghidegebb legesösebb legszurkebb legnyalkasabb tavasz. Napsutest is csak a filmekböl ismerjuk. De mar vegre van auto igy nem kell több oratgyalogolni ebben a takonyban egy liter tejert. Vagy epp a fogaszatert.
A fogam egyebkent jol halad, az egyiket mar be is tömtek a masikat meg tovabbra is gyökerkezelik. De nem keves fajdalommal jart ez nekem es a vegszamla 5500 koronara rug, na ezt egy jo darbig nyögni fogom reszletekben az elsö 1000 koronat mar kinyögtem meg hatra van 4500. Nem eleg hogy pokolian szenvedtem meg fizetnem is kell erte hat ugy atszamolva 176 ezerböl mar szep kis csttogos protkot csinaltathattam volna :-D
Viszont mindannyian varjuk mar az igazi jo meleg tavaszt es nem ezt a takonyladat ami most itt van. Szamat sem tudom hanyoszor vittem le a szaritoszobaba a babakocsit amit elaztatott az esö szaradni, hogy be ne rökönyödjön.

Nehany kep demonstraciokent: 

Lili baba szalmakalapban

Uton ,uton utfelen

az en csodalatos varrogepem amivel nem tudok mit kezdeni

vegul de nem utolso sorban A KUPI, es a keszitöje amint a konyha fele halad 




1 megjegyzés:

  1. Szia!Rádtaláltam!:-) Édes ahogy írsz,jókat mosolygok közben!!:-)csináld tovább kérlek! Hali Szonorma

    VálaszTörlés