2012. április 4., szerda

Lili baba csodaja

Hoy mar ne csak allandoan a rosszrol irjak gondoltam megosztom apro minden napi örömeinket is. Mellesleg borzaszto ejszakam volt cirka 2 orat tudtam aludni, es le merem irni hogy en meg ehhez hazonlo intenzitasu fajdalmat nem eltem at,
De Lili babara vissza terve robbanas szeruen fejlödik. Mar stabilan kuszik negykezlab elöre, es felulni is fel tud mar egyedul, es ami legjobban meglepett rajtam keresztul felkapaszkodva felallt. Es mindezt kb 2-3 nap leforgasa alatt csinalta csak amulni es bamulni tudok. De viszont amivel le vagyunk kisse maradva az a fogzas. 7 honapos es meg nincs fogacskaja, viszont az inyecskejevel nagyszeruen tud ragni, megeszi a kenyer belet, a puha sultkruplit, es minden olyasmit ami kevesebb ragassal elfogyaszthato. Nagyon buszke vagyok ra, mint minde anya a gyermekere.
Meg egy valakire nagyon buszke vagyok az pedig az unokaöcsem Marcika, kiderult hogy megsem autista, csak tanulasi nehezseggel jaro funkcio zavara van. Vagyis mindent kepes megtanulni, elsajatitani, csak kicsit lassabban mint a kortasai. Vegre lekerult rola a skarlatbetu igy teljes eletet elhet, es nem itelik el, nem belyegzik meg. A pszichologus azt mondta akar egyetemet is vegezhet, es en hiszek benne hogy fog is. Hisz ö az en imadott Marcuskam! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése