2012. április 24., kedd

Haladok a varrassal

Ugy erzem eleg jo tanulo vagyok ahoz kepest, hogy tegnap meg csak csodaltam az uj masinat mint a borju az uj kaput, megfelrceltem az egyik kidobasra szart gatyamat, fel is vartam a szarat igy egy kenyelmes itthoni gatyohoz jutottam. Probalgattam nem egy mintat, a gepet szetszereltem összeraktam, ertetlenkedtem egy sort. Vegul mindannyiszor rajöttem nem a gep hibas hanem en magam. Ugy ezrem sokat fogjuk meg hallani az elkövetkezendö idökben a gepecske csattogasat, mert jonehany fuggöny, nadrag var felvarrasra. Persze az is hogy az en agyam es fantaziam is beindult hogy a levagott sötititö anyagbol a kapott börkanapen lako bunronda diszparnakra huzatot. A konyhai fuggöny levagott reszeböl pedig teritöt, egyebkent a fuggöny maga egy vekony vaszonanyag szep level mintaval, bele illik tökeletesen az en zöld feher alomkonyhamba.
Ha mar kreativitas, raszantam magam hogy befejezeml az OM-os ( az Om mani padme hum buddhista imadsag röviditese, jelentese a lotusz kincset rejt) mar csak a rajta levö lotuszt kell megfestenem. Wicca vagyok ugyan de nem zarkozom el mas vallasok bölcsessegei elöl sem, a buddhizmus pedig egyfajta mely lelki beket rejt, amit az Istennö is magaban hordoz.
Nem vagyok egy szemellenzös egyvonalas hivö, van csakrakarkötöm, alomfogo fugg a fejem felett van tunder es angyal kartyam is bulö buddhas gyertyatartom, es nem sokara a haloszoba sarok eke lesz az OM-os festmeny.
Egyfajta kulturalis olvasztotegelykent erzem magam, mindent elolvasok es informalodok, es levonom belöle a szamomra hasznos elemeket, es talan igy valok szerves reszeve a mindensegnek. Azonban tovabbra is wiccakent tekintek magamra, mert minden nap az Istennöhöz imadkozom, eletemet az ö szolgalatara ajanlottam fel. Ugy velem hogy minden vallas egy ugyan azon isteni energiat imad csak eppen mas mas formaban. Ezert nem ertem miert vannak vallasi alapu haboruk es gyulölközesek, ha kicsit jobban ismernek a vallasokat rajönnenek hogy nem is kulönböznek anyira egymastol.

Eleg legyen mar ennyi nem akarom az olvasoimat effajta melyrehato, filozofiai gondolataimmal farasztani. Viszont ahogy ez a poszt is jolo mutatja hogy rendkivul szetszort, es összeszedetlen, hatarozatlan vagyok, mert egy posztot sem tudok ugy normalisan megirni hogy abban ne legyen minimum ketfele gondolatvezetes.

Az OM szimbolum 

Ezt a lotuszt almodtam össze az OM szimvolummal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése