2012. április 27., péntek

Gerillakerteszkedes

Gondoltam egy nagyot, a mutragya gyar es köztunk van egy senkifödje, nyaron joreszt csak a gaz burjanzik rajta. Gondoltam aso kapa nagyharang, talan  par negyzetmert nem fognak belöle hianyolni es en felasom, elgerebjezes es bevetem, ultethetnek, borsot babot, paradicsomot, zellert, repat, petrezselymet, tököt uborkat, röviden szolva egy kis konyhakertet. A fasor szepen eltakarna a kivancsiskodo szemek elöl viszont nekem friss ropogos bio zöldsegeim lennek.
Most rögtön azonnal nekiallnek ha nem lennek eszközhianyban igy, ez a terv jövöre tolodik de nem adom fel, kerteszkedni fogok!
Vegre megjött a sok esö utan az igazi tavasz, kezdenek lombosodni a fak es a bokrok, szep udezöld levelekkel. Fantasztikus erzes arra ebredni hogy besut a nap, es a zöld sötetitön at szinte erdömelyi szinbe vonja a szobat. Ami viszont a legfontosabb ujra balzsamos langymeleg a levegö. Lekerulhetett vegre a nagykabat, felvaltotta a könnyu kardigan, a farmerdzseki.
Szepen haladok a varrassal. Mikor kibontottam a ronda barna diszparnakat nagy meglepetes ert, regi borzaszto allapotban levö parnak voltak benne, de en nem voltam rest, szetvagtam a parnat es az  uj parnacskak huzataba tömtem a belsejet igy 2 parnabol 4 lett, imarron 6 kicsi csinod zöld a fuggöny levagott anyagabol keszult parna csucsul a feher kanapen.
Eldöntöttem beiratkozom a varrohaz online tanfolyamara hogy meg jobban elsajatitsam a varras fogasait, igy kepes leszek ruhakat is varrni. Van egy marka amiert kulönösen rajongok ez a Culture, ugy gondolom nemi ugyesseggel hasonlo dolgokat en is alkothatok. Gyerekruhakbol meg edesebbnel edesebbek vannak amiket nem is olyan nagy kunszt. Lehet a vegen Zanyawiccanak igaza lesz hogy jo kis wiccas-boszis ruhakat fogok tervezni :-)
a kanape regi-uj lakoi hanyag eleganciaval :-)

Culture ruha <3

ez is egy szep Culture darab



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése