2012. március 28., szerda

A gyogyszereink a mergeink?

Mar masfel hete faj a fogam, neha mar csillagokat latok annyira, es ez a fajdalom szetarad az egesz testembe, hasitja a fejemet, raul a vallaimra, a derekamra, vegig kuszik a terdeimre es a bokamra. A fogam mint valami mini fajdalomgenerator csak luktetve kuldi tovabb az impulzusokat, az egesz testembe. Szörnyu dolog de itt Svedorszagban fizetös a fogaszat, es nem is keveset kell fizetni, meg a svedeket is megterheli nem hogy meg engem a gyesen levö anyukat, ugyhogy tovabbra is fajok. Vicces mert pont azelött beszeltun arrol a ferjemmel hogy kene kötnunk ram fogaszati elötakarrekossagot, ha esetleg fajna  a fogam el tudjak menni. Tudva levö nagyon rosszak a fogaim, ez joreszben genetika, anyumnak 30 evesen mar teljes körhidja volt. En meg sem tudom szamlalni hanyszor tört le a fogambol es emiatt hanyszor kellet tömest cserelni, vagy emiatt szaladni a fogaszatra mert egy idö utan nagyon fajt. Ket fogam pedig csunya gennyesedes miatt kerult kihuzasra.
Na mar most szoval es tettel, tavaly letört egy darab a fogambol, annak rendje es modja szerint ki is esett a tömes. De mivel TB magyarorszagon nem fizet utannam senki igy a fogszatert is sulyos összegeket kell fizetnem, de meg mindig a töredeke a sved arnak. Igy alakult hogy akkor nem volt penzem mar megcsinaltatni ezt a fogamat is. Es ugyan mikor maskor kezdett volna el fajni kezdeni ez sz"r ha nem akkor mikor itt volt a sogorom, akinek ugye bar domboritani kellet. Kimerult fogfajos kismamakent ez nem is olyan könnyu mutatvany.
Megneztem a tukörbe mi is nagy helyzet es elegge elkeseredtem, nem csak az a fogam van tönkre amiböl kiesett a tömes hanem a szomszedjabol is letört egy darab, igy egy hatalmas fajo krater ektelenkedik a fogaim között. Na szep 3000 koronas összegröl rögtön ugrottunk egy 6-7000-re ami baratok közt is egy 200.000 Ft-os mutatvany repcsivel kettönknek az utazas es a magyarorszagi kezeles is a töredeke ennek az össszegnek. Ugy hogy marad a szenvedes es a fajdalomcsillapito szedes.

Innen kezdödik a cimado poszt maga, hogy masfel hete fajdalomcsillapiton elek, mert ugye gakorlo anyukakent nem engedhetem meg magamnak azt a luxust hogy fajjak. Fajjak napközben fajjak eszaka. igy kenytelen vagyok tompitani azt. Es sajnos borasztoan kimeriti a szervezetem tartalekait a mereggel valo kuzdes. Kezdetben jött az allando ehseg, a testem igy akarta potoltatni velem az elvesztett asvanyianyagait es vitaminjait. Majd jött ez a borzaszto faradsag. Ugy erzem magam mint a leggömb akiböl kiengedtek a levegöt. Ma alaposan kiszellöztettem es kitakaritottam. El akartam minden nehez faradt energiat tavolitani itthonrol. Remelem hamar rendekupalodok mert az eletvidam es egyre aktivabb 7 honaposomnak nagy szuksege van ram. Es nekem is kellemetlen ez a helyzet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése