2012. március 6., kedd

A vagina monologok es en

A napokban "kezembe" ( öhöm jobban mondva gepemre) kerult Eve Ensler csodalatos könyve A vagina monologok. Egyszeruen egy csodalatos mu, rolunk a testunkröl, a lelkunkröl.

Elhangzott nehany kerdes a könyvben, ami felkeltette az erdeklödesemet. Az elsö: mit viselne a vaginam?
A en vaginam fuzöt viselne elegans fekete blezerrel, hozza szuk szoknyar, fekete combfixel es harisnyakötövel, es fekte tusarku cipövel.
Mit mondana a vaginam?
Rejtett kincs vagyok vigyazz ram, legyel velem kedves finom es ovatos. Minden eröszakossagtol es tulzott vadsagtol mentes!

Hogy milyen a kapcsolatom a vaginammal? Bonyolult.
Neha szeretem neha mellöznem. Szeretem hogy van nekem, hogy a testem resz, ha szoba lenne talan haloszoba lenne, meleg puha kenyelmes, sötet selytelmes. De szerintem összesegeben nagyon jo kapcsolatban vagyok, megadok neki mindent amire szuksege van. Törödöm vele, nem bantom kenyelmetlen tangabugyikkal, kenyelmetlen levegötlen muszalas anyagokkal. Nem piszkalom olyan dolkokkal ami oda nem illik, pl eles pengeju borotvaval, Ö nagysaga sajat termeszetes szepsegeben tundököl odalent, es kikeri maganak nagyon jol erzi ugy magat. A maga nem tul suru söt kisse ritkas "hajkoronajaval". Nem dugok bele csöveket hogy azon keresztul szappanos vizzel öblögessem. Szerintem a vaginamnak nincs rossz szaga, es nincs mindenfele mesterseges illata. Olyan illata van amilyennek lennie kell. Nem gondolok ra bunös szervkent, olyan dologra amit szegyelni kell szeretem mert a testem resze. Atveszeltunk egyutt kellemes es kevesbe kellemes dolgokat, Ereztem ahogy a lanyom szuletesekor szetrepedt, ahogy szakadt az eleven hus, majd szegeny megviselt vaginamat "rendbe" pakoltak. Majd kesöbb egyutt labadoztunk, fedeztuk fel ujra a nöiessegunket, megtanultuk ujra elvezni a szexet.

Hogyan kepzelem el a vaginam?
Nos talan mint egy kaput, egy bejaratot egy titkos kertbe, amolyan borostyannal vagy vadszölövel benött kovacsoltvas kaput. A maga vad szepsegeben.

A menstruacio.
Mit is mondhatnek rola regen nem szerettem 11 eves koromban jött meg elöször. Nagyon buszke voltam ra hogy mostmar en is nagylany vagyok. Aztan kezdtek atfordulni a dolgok. Szegyelni kezdtem a dolgot, nem igazan tudtam kezelni. Gyakran ataztam. Titkoltam hogy mikor menstrualok annyira szegeltem. a szegyenemet meg jobban erösitette kortarsaim hozza allasa, es rosszindu pletykai. Hogy szerintuk azert menstrualok mert elkezdtem a szexuali eletemet. Sosem felejtem el hogy az akkori osztalyfönököm hogy uvöltözött velem. Elhitte a rosszindulatu pletykakat. Mai napig nem ertem hogy egy felnött diplomas nö hogy lehett ennyire sötet. Idövel persze megtanultam kezelni a menstruaciomat. Ma mar oda jutottam hogy egyenesen szeretem is. Mivel ez egy bizonyitek szamomra hogy termekeny NÖ vagyok.

De rajöttem egy fontos dologra, a sajat vaginamon kivul felelös vagyok egy masik vagina boldogsagaert is. Megpedig a lanyomeert. Azt akarom hogy a lehetö legjobb kapcsolata legyen majd a sajat vaginajaval. Nem akarok bele komplexusokat ultetni, ha eljön az idö hagyni fogom hogy felfedezze a vaginajat, hogy ne egy mocskos szegelni valo dologkent, vagy odalentkent gondoljon ra.  Tapasztalja csak majd meg milyen kincse is van neki. En pedig minden nap hangsulyozom neki hogy ö NÖ egy csodalöatos egyedi megismetelhetetlen teremtes. Aki egy szem barackot hord a kis dundi labai között.
Mikor eljön az idö hogy menstrualjon en azt a napot meg fogom unnepelni vele hogy erezze nem rossz, szegyelni valo dolog törtent vele, hanem a vilag legnagyobb csodaja, hogy növe erett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése