2012. március 1., csütörtök

Öregedes

Sulyosan szembesultem azzal, az oly kegyetlen idö velem sem kivetelez. Napok ota eleg fako a böröm, joresz ez annak köszönhetö hogy 3 hete tart a kö kemeny dieta (huha minjart itt a furdöruha szezon). Kicsit kikenceficeltem magamat ma csak ugy merö unalombol mig a gyerek delutani szundijat tartotta es mondom, miert ne kattintanek nehanyat. Mikor lattam a kepeket leedöbbentem. Ez a latvany fogaadott:





Bizony az elmult ev minden mosolya nyomott hagyott az arcomon. Lehet a mögöttem allo megprobaltatasokkal teli ev az oka. Mert volt idöszak mikor napok alatt 10 evet öregedtem. Plusz erre jött a kisbabaval valo ejszakazasok, kialvatlansag. Ugy döntöttem kezembe veszem az iranyitast es nem hagyom, hogy lassacskan 25 evesen ilyen rancos legyek. Ugyhogy kremezes radirozas es uborka karika, mezes joghurtos arcpakolassal :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése