2012. március 2., péntek

Megnyugvas

Eleg sok minden törtent az elmult csendes heteimben, olyan dolgok törtentek amiket meg nekem is fel kellet dolgoznom, idö hozza hogy el merjem hinni.
Vegre a kezembe foghattam a vegleges es visszavonhatatlan iteletet a bevandorlasi hivataltol, teljes jogu svedorszagi lakos lettem eletem vegeig, es nem ideiglenesen nem 2 evre nem 5 evre. Elötte pedig a Lilikeje jött meg. Vege a 2,5 eve tarto izgulasnak es aggodasnak. Bar elötte egy kisebb szivroham, agyerzes kombinacio kerulgetet, mert a neten elöször csak annyi volt irva hogy döntes szuletett, egy ora kellet hozza meg telefonon megerdeklödtuk az eredmenyt, de a pozitiv valasz utan is csak akkor mertem elhinni mikor a posts par oraval utanna bedobta a hatarozatott, feketen feheren, papirra nyomtatva, a bevandorlasi hivataltol. Pedig en biztos voltam benne hogy immaron harmadszor is elutasitanak, mar azon gondolkoztunk mifele modon tamadhatnank meg a negativ hatarozatot. Meg bevandorlasugyi ugyvedekkel is konzultaltunk ez ugyben. Mert egyebkent semmi racional oka nem lehett volna az elutasitasuknak, mert Roberttel jo ideje hazasok vagyunk es gyermekunk is szuletett, szoval nem csak a papirok miatt keltunk egybe.
De nagyon nagy megkönnyebules szamomra ez mert mostmar a gyerekem hivatalosan is hozzam tartozik es nekem is megvan a letelepedesim szoval ha barmi is lesz velunk kötelesseguk lesz segiteni nekem es nem dobhatnak ki az orszagbol.
A masik dolog vegre megjartuk a magyar nagykövetseget, elinteztuk a papirokat, ami legfökeppen a gyerek szempontjabol volt fontos, mert elvileg ö eddig hontalan volt, es ezutan kapott allampolgarsagot. Es nem utolso sorban utiokmanyokat. Eddig a gyerek kb 160.000 Ft-nyi összegbe kerult, papirilag. Nem is tudom szegeny gyereknek mindebböl milyen szep kis dolgokat vehettem volna. Melyik masik magyar gyerek fizet ennyit erte, hogy magyar legyen?
De viszont az utlevel kapcsan kellet csinaltatnunk neki igazolvany kepet, mit is mondhatnek egyszeruen edes lett, tökeletes pedany a kisszivem. Raadasul nagyon jo kisbaba is emberesen viselte azt a sok cincalast amin vegig kellet mennie. Mar el sem hiszem hogy fel eves elmult, pedig csak eppen most szoritottam magzatmazasan, kicsit keken magamhoz, azon a huvös augusztusi napon.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése