2012. május 5., szombat

Meseszeru alom

A citromfagyimat akartam megcsinalni összemelengetni a tej-tojas-cukor kevereket, amit nagyon ovatosan kell nehogy kicsapodjon a tojas. Mar tettem volna fel a villany tuzhelyre nagyon alacson fokon mire nem otthon hanem Nyeken voltam a szulöhazamban. Ott volt a növerem is, röviden szolva az egesz csalad. Kotortam a meglehetösen ures hutöben hogy mit is lehetne fözni. Aztan kitalatuk hogy hozunk kinait. Kint mindent viz boritott, igy hajoval meg csonakkal kellet közlekedni.. Felultunk egy kisebb hajora, es ugy mentunk kajaert. Hajo kapitanya panaszkodott hogy nagyon koszos a viz tele van szemettel erre lattam hogy az en cipöim uszkalnak a vizben, Borzasztoan elszegyeltem magam.
Majd iskolaban voltam, vizsgaztam, es meglett a vizsga, be is pecseteltek egy könyvecskekbe es mutogattak miböl kell meg vizsgazni. Ezutan kezdödött a mese vagy szamitogepes jatekhozhasonlo resz. Egy kulönös helyre kerultem, olyan volt mint egy regi 20. szazad eleji angolszasz kastely vagy palota, am eleg lepukadt volt mindenfele varazstargyak,valaki mondta hogy embereket keressek, neki is altam talatam egy remult csoportot, aztan hirtelen megvakultak nem lattak semmit, majd egy bolt romos piszkos ajtaja mögött talaltunk meg egy csoportot ök sem lattak, Aztan kiderult hogy senki sem a sajat szemevel lat hanem a masik csoportbol valakievel, igy lassan de tudtunk haladni az öreh haz fele. Majd ujabb kep, de ugyan az a Story, lepcsöhazban voltam, vartam valakire, aztan jött is. Egy elegge elörehaladott terhessegu nö, be akart menni a lakasaba de en figyelmeztettem ne menjen. Majd elvittem egy masik ajtohoz ahol betereltem, hirtelen megint az öreg hazban voltunk. Majd elmeselte az az alak aki elkuldött a keresesukre hogy ök mind rokonok, a szuleiket elragadtak egymas mellöl, mutogatott egy rakas öreg megfakult, megsargult fekete-feher fenykepet rajta gyerekekkel. Mondta az volt a feladatom hogy öket visszahozzam, a csaladjukhoz. Volt nagy örvendezes es unneples es egymasra borulas masok ajandekot is hoztak de mindenki szövetet, kek apro elefantokkal diszitettett. Aztan en elmentem onnan. Kint viragzo tavasz lett, minden ude zöld es mindenutt viragok, viragzo fak, bokrok. Edes illat terjengett, en meg csak neztem a hazat. Aztan egy fiucska volt vagy 15-16 eves utannam jött, hogy miert hagytam ott öket, miert nem örulök veluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése