2012. május 6., vasárnap

Erdely, gyerekkori szerelem, repules

Az almom elsö resze Erdelyben jatszodott, tanulmanyi kirandulason voltunk, jo volt nagyon ujara ateltem az akkori elmenyeimet, ami furcsa volt, sehol nem kaptunk rendes kajat csak gyorskajat, zsirban csöpögö mu sultkpumplit es hamburgert. Ez a resz elegge homalyos sok minden kiesett.
A következö keppben ujra altalanos iskola, kint voltunk az udvaron, de nem gyerekek voltak kint hanem mindenfele turistak, valami keleti szarmazasu nöcike egy paviant vezetett porazon, ami valahogy elszabadult es megszökött.  Aztan mentem vissza az iskola epuletebe mikor bent voltam vettem eszre hogy valami hianyzik, a taskamplusz tesicucc. Következö kepben epp matekre ballagtunk, mikor a gyerekkori szerelmem setalt melletem es kerlelt hogy menjek el vele randira en meg csak nevettem es ujra es ujra visszautasitottam. Matekora elött gyors hazi ellenörzes, de nem a matek tanar jött be hanem egy masik.
A következö alom nagy höseg van, anyam jött hozzank latogatoba, mondta hogy 10 kilot felmentem, na itt almomban puspöklilara valtott a fejem, es mondtam hogy ilyet nem illik megjegyezni, aztan az udvaron hatalmas medence volt, amiben a gyerek es anyam furödtek amig en Zumbaztam. Figyelmeztettem anyamat hogy kenje be a gyereket nehogy leegjen.
Azutan azt almodtam hogyrepulni keszultunk egy draga legitarsasag gepevel, de a jegy nem az en nevemre szolt, hanem egy masik nöjere, de nalam voltak az ö utazasi iratai. Remegett kezem labam hogy le ne bukjunk, at minden ellenörzesen, aztan nehezen de be jutottunk a gepbe, es ott volt meg egy ellenörzes a többi utas jegyet csak megneztek tölem elkertek a jegyet es az uti okmanyt is. Nagyon feltem hogy kidobnak a repulöböl. De nehany perc mulva, ami nekem oraknak tunt, a legikiserö visszajött es kellemes utazast kivant. Kinaltak kavet szendvicset, nagyon jo volt. Aztan megerkezes, kisurranas, halat adtam az egnek hogy kifele mar nincs ellenörzes. De aztan a repteren ott volt az a nö akinek a neveben utaztam. A ferjemhez simult majd bugta neki hogy hagyjon itt engem majd ö visszamegy vele a sajat neveben. De a ferjem termeszetesen nemet mondott es ragaszkodott a csaladjahoz, igy elindultunk egyutt, anyamekhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése