2012. május 12., szombat

Nyaralas es a 80-as evek

Egy olcso magyarorszagi szallason voltunk, a szoba kisse tulzsufolt, es kicsi de legalabb egy erkely van. Aztan irdatlanul veszekedtem a tarsammal (nem lattam az arcat nem tudtam hogy ki az) hogy megcsal engem.  Es hogy ne tagadja, majd kimentem az erkelyre es egy fehernemus lanyt talatam. Mit ne mondjak azonnal kidobaltam a cuccai a folyosora es orditottam hogy takarodjon. Majd baratnök jöttek (??? nem tartom a kapcsolaot a tulsagosan a regi baratnökkel aztan meg olyan tul sok sosem volt) hoztak vodkat. Berugtunk mint a csacsik (en aki soha nem iszik szinte) Hajnalban-reggel borzaszto masnaposan es ehesen ebredtem. a partrol sutödek szagat hozta a szel. Gyorsan összeszedtem magam es mar lenn is voltam a parton, alig lezengett egy egy ember. A sutödest regröl ismertem, baratkent köszöntött. A vizrol, a vendegekröl meg ugy a part dolgairol beszelgettunk.
A part eleg meredek volt igy egy stegszeruseget alakitottak ki ami emeletes volt, kis kabinok es voltak benne es szeles napozasra alkalmas teraszok. Kerdeztem mennyi egy padnak a berlese itt az egesz szezonra. Sokaig csak sutkereztem elveztem a napot. Majd jöttek a szalloban hagyott baratnök is. A part megtelt elettel, a delelötti nyugalomnak mar nyoma sem volt.
A baratnöim ehesek kezdtek lenni mondtak menjunk be az etterembe. Az is igazi socrealos kepett mutatott mint az egesz alom mintha csak a 80-as evekben lennenk. Az ebed mar jocskan folyamataban volt. Az asztalokon husleveses talak, leveshusos es pecsenyes talak szinten. Egy nagy vastepsiben pedig bukta vagy mas kelttesztabol keszult sutemeny jol megszorva porcukorral. Eves közben mindenki egy öreg igazi 80-as evekbeli tv-t nezett, amiben valami semmit mondo film ment. A felszolgalok hoztak meg levest ki egy asztalra es onnan hoztam a gözölgö aranyszinu level telt edenyt tele cernameteltel. Nagy kanallal ettuk a levest jol esett a masnapossagunkra, majd fordultam a leveshusos talert de abbol mar csak csipegettunk. Akik ma befejeztek az evest tovabb neztek a tv-ben a filmet. Mi pedig öket neztuk hogy ilyen csodalatos helyen hogy lehet a tv-t bamulni.

Furcsa egy alom volt, egy olyan korban mikor meg nem is eltem, de annyira elethu volt minden. Talan egy kep egy emlek volt az elözö eletemböl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése