2011. május 1., vasárnap

Anyak napja

Kereshetnek annyi gyönyöru idezet közul egyet amit ugy gondolm passzolna ram. De ugy erzem egyik sem irhatja le igazan amit a szivemben örzök.



Anyukam!

Nagyon nagyon szeretlek, es tudom a köldökzsinor a mai napig nem szakadt el köztunk. Szamithattam rad gyerekkoromban mikor csak elestem es megutöttem magam es az öledbe kucorodhattam vigszaert. Ugyanezt az ovo, vigasztalo szeretetet ereztem akkor is mikor felnöttkent az elet viharai tepaztak. Amikor az elet nehezsegek ele allitott mindig ott voltunk egymasnak.
Köszönöm hogy eletet adtal nekem, es hogy annyira ovtal mindentöl, es azert is köszönettel tartozom mert megismertettel az anyai szeretettel ami olyan akarcsak az ocean, vegtelen.

Nagyikam!

Nagyon köszönöm hogy vagy nekem es hogy olyan fontos szerepet jatszottal az eletemben. Emlekszem hanyszor vagytam az "nagyioviba" a rendes ovoda helyett, öreg szemeiddel midig vedtel ovtal minket, es felejthetetlen elmenyekben reszesitettel mindanyiunkat, minden unokadat. Emlekszem a nyarakra amikor annyiszor de annyiszor elvittel minket strandra, összepakoltad az összes unokadat es mentunk. Es a sutijeid szinte felejthetetlenek amig elek a szamban fogom erezni az izuket, es en a tudomanyommal csak szanalmas követöje lehetek a tiednek.  Megtanitottal a szeretet milyen is fontos az ember eleteben, es a csodalatos kelteszta keszitesre is :-) Remelem sok sok anyaknapjat megelhetunk meg egyutt!

Zanyawicca!

Igaz te nem vagy a ver szerinti anyukam, de valahogy te a masodik anyuka szerepet töltöd be az eletemben, igaz neha olyan vagyok mint egy rossz tini, eltavolodom töled, es keresem az utat hogyan is talhatnak vissza hozzad. Annyi mindent tanultam töled az eletröl, annyi mindenben eröt adsz nekem meg ha nem is tudod. Eletem egy fontos dönteseben is tudatlanul te segitettel. Azzal hogy a gyerekeidert tuzzel vassal kuzdöttel es ramuttal nem erdemes szenvedni. Meg ha nehez is tovabb kell lepnunk. Es te mar annyiszor tovabb leptel, es annyiszor felaltal a padlorol, akkor talan nekem is sikerulhet uj eletet kezdeni! A gyermekeid pedig vegtelenul szerencsesek hogy hatalmas szeretedben furödhetnek! Es en is szeretlek Zanyawicca megha olykor tekozlo gyermeked vagyok is!





Boldog Anyak napjat mind a harom erös nönek akik meghatarotak az eletem!





2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, drága Kicsi Wiccám!
    S megint megkérdezem: miben segíthetek?

    VálaszTörlés
  2. Zanya olyan jo lenne egy jot beszelgetni annyira hianyzol :(

    VálaszTörlés