2011. szeptember 26., hétfő

Szusszanasnyi idö

Annyira tele vagyok gondolatokkal erzesekkel emlekekkel es emlkefoszlanyokkal, megint elkapott az ösz utanozhatatlan magiaja, hangulata es ugy mindene. A szinek, az illatok a bagyadt feny szinte megfestik az en lelkemet is es ha kint setalok akkor annyira ki tudnak kapcsolni hogy hihetetlen ujra a regi gondolkozos elmelkedös boszorkanyos Freja vagyok olyankor es nem a siro gyereket vigasztalo, kakis feneket törlö, szoptato anyaistennö :-) de mindkettö a lenyem resze. Imadom a gyermekem es imadok anya lenne, bar nem tagadom vannak mely pontjaim neha pokolian nehez. Neha sirok is neha azt hiszem mar az örulet hataran tancolok, de valahogy mindig van eröm folytatni, es ujra van eröm mosolyogni a gyermekemre. De egyetlen mosolya gyogyir minden fajdalomra, faradsagra, idegkimerulesre.
Annak idejen szamitottam ra hogy milyen lesz, tudtam hogy nehez es faradsagos, de mikor az ember szembesul vele az egesz mas. Mikor hajnalban a legpuhabb az agy, es a legjobb a parna gyurese, es hallod hogy sir a baba, es probalsz vele legalabb lelekben egyezkedni hogy aludj mar vissza csak meg egy fel orara. De viszont annyira jo erzes a meleg kis teste annyira, a kellemes babaillata, a selymes szöke haja, a nagy kek szemei. Es ahogy grimaszol :-)
Annyira rajtam van az irhatnek annyira tudnam irni a regenyeimet... de annyira hulla farad vagyok :-)

Zanya minden elismeresem hogy te ezt 3x vegig csinaltad :-D






Ui.: Annyira bennem el egy masodik iranti vagy, egy kisfiuje :-) minden nehezseg ellenere. Talan egyszer :-)

2 megjegyzés:

  1. Tudod, Freja, ha újra csinálhatnám, ugyanezt tenném: mindhárom magzatot még egyszer, aztán minden további életemben is még és még és még!
    Legfeljebb az apákkal bánnék másként: ha valahogy újra kezdhetném, az első elhülyülésekkor laput kötnék a talpukra és hess velük!
    Randa dolog, de irigyellek, hogy szoptathatsz :)
    Néha álmodom, meg leginkább vágyom az érzésre, amikor egy csodaszép, jó illatú, szépen fejlett rózsás piócácska rámtapad, gyönyörű szerelemben.
    Szerintem már tudod: az anyaság a legszebb, legnagyobb szerelem, ami egy nőnek megadathat. Légy hát boldog ebben a szerelemben! Szeretlek!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Freja! Anyarobin olyan szépen leírta az utolsó bekezdésében az én gondolataimat is, hogy már kiegészíteni sem érdemes:) Az anyaságnál nincs fontosabb dolog egy nő életében, még ha néha kimerülésig is próbál megfelelni annak.

    Anyarobin! ellátogattam hozzád, és nagy élvezettel olvastam az írásaid. Sajnálom, hogy régen írtál.

    VálaszTörlés