2012. január 14., szombat

Kimerulten

Amennyire telve voltam az unnepek elött energiaval, alkoto kedvvel, ugy eresztettem le az ev elsö napjaiban mint egy lufi. Ha letezik energetikai melypont, akkor en most nagyon azon vagyok. A hangulatommal egyebkent nem lenne problema, mert nem erzem magamat depressziosnak. Egyszeruen szetszortnak, dekoncentraltnak. Bar neha igencsak feszultnek erzem magam, de ebbe nagy szerepet jatszanak a hormonjaim, sajnos nagyon erös premenstruacios szindromaba szenvedek miota megszultem. Mar rengetegszer gondoltam ra hogy mivel is enyhithetnem. Szedjek magneziomot? Irassak fel fogamzasgatlot? Vegyek kifejezetten PMS-re kifejlesztett gyogyszert? De meger-e a nyugalmam ennyit ? De teny es valo nagyon szenvedek a PMS -töl es ami lenyeges nem csak en az egesz csaladom is. A ferjem nehezen viseli a kitöreseimet. Lili baba pedig megerzi rajtam a feszultseget emiatt ö is feszult es sir, amitöl en meg felszultebb leszek es vegul ez egy ördögi kört alkot.
Megint jol elkalandoztam arrol amit valojaban irni akartam. Tegnap mar vegre ravettem magam es felmostam a kuckot, mar jo ideje halogattam, majd holnap majd holnap felkialtassal. De igy vagyok a Beltane csiszolgatasaval is, hogy majd holnap... közben a szukreszabott energiakeretemböl probalok a bediduciseggnek is 100%-ot nyujtani, fözni, takaritani mosni. Mozgasra mar nem marad pedig nagyon szeretnem. Meg a gyönyöruseges tel is elmarad helyette, latyak, sar es viz van tömenytelen mennyisegben, mit ne mondjak kiabrandito, pedig a svedorszagi tel gyönyöru szokott lenni, igazi fagyvilag, vastag hotakaro, minden csillog. Most meg ha esik ket szem ho, rögtön elolvad. Nem tagadom Imadok hoban setalni, föleg hoesesben. Mostansag, meg mire oda jutnek elolvad az a keveske is ami leesett... hogy a csunya baj csapkodja meg az el niña-t, de remelem a kisasszony hamar tavaszt hoz, ha mar igy felbolygatta a telunket...

Nehany kep arrol, mikor a fagytunderek birtokoljak a tunderkertet:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése