2013. február 25., hétfő

Ember tervez Isten vegez

Nana hogy nem ugy alakul semmi ahogy en elterveztem. Igaz hogy lett gyönyöruszep remekul funkcionalo uj szamitogepem amit az en kiralynöm nem tud olyan könnyen elpusztitani mint egy csinos kis laptopot. Ugyebar nehogy mar valami jo legyen, kedves gyermekem megfurdette a telefonomat a wc-ben (hehe kicsesztem vele mert van egy tartalek) na de ugyebar nem nagyon tudok igy e-bookot olvasni. De szerencse a szerencsetlensegben hogy igy be kellet ruhaznom egy tablagepbe amin tudok normalisan olvasni (nem olyan picik a betuk rajta mint a mobilon, plusz a technikai boltbol vasaroltam ezt azt többek között egy hajsutöt mert azert jo neha nönek ereznem magam, plusz meg beruhaztam magunknak kis ruhafrissitesre, itt a tavasz, lassan a nyar vettem 3/4-es cicanadragot meg egy korall szin nadragot (menni fog a meglevö darabokhoz) nehany felsöt, es a gyereknek sok sok cuki ruhat kisnadragot, kiscipöt, cipöt magamnak is ( nana es ez is maccsol egymashoz) A ruhavasarlas azert volt esedekes mert a kabatomnak elromlott a cipzarja es csak az anyam altal vasarolt bunronda nyanyas kabatom mardt ( nem akarom megbantani az en draga anyucikamat tenyleg joszandekbol vette nekem es amikor vette nagyon szuksegem volt ra ) de most nagyon kellet vennem masikat es az Istennö ugy adta hogy volt ra valo, igy a tavaszi kiarusitast megragadva felaron vettem egy olcsobb darabot, pluszt klassz kis aron vettem a többi dolgot is. ( Jo mondjuk a nadragjaim nem voltak akciosak de meg mindig eleg jo aron adtak öket ) Igy sajnos a butorujitas elmaradt, reszben a katasztrofak elharitasa miatt reszben pedig azert mert nagyon terveben van mar egy költözes a civilizaocio fele reszben pedig hogy amig van ugy ahogy hasznalhato nem eletbe vagoan fontos. A masik meg ha uj agyat vettem volna uj jobb matracot is kellet volna venni ami a költsegeket mar az egekbe repitette volna.
Ugy összessegeben a plusz penz ahogy jött ugy ment is. De viszont olyan elvezettel valogattam a cukibbnal cukibb kisruhak kiscipök között hogy majd el cseppent a nyalam, elkepzeltem milyen lesz az en kis hosszulabu tunderkem bennuk
Jo hir hogy nemsokara uj tetovalassal dicsekedhetem, mar le is beszeltem a tetovalos baratnömmel egy Lili felirattal leszek gazdagabb, regota tervezem mar csak egy ideje igen szoros volt az anyagi helyzetunk ugyhogy nem nagyon fert bele. De ez is megoldhato lett. A nagyobb komolyabb projektröl majd a szalonban beszelgetunk. Terveztem hogy majd Magyarorszagra elmegyek es ott csinaltatom meg olcsobban, de ugy döntöttem inkabb nem kockaztatok. Ez a dolog egy eletre szol es nem akarom elkapkodni vagy elolcsoskodni.
Összessegeben klassz kis szuletesnap ele fogok nezni (praktikus es kevesbe praktikus ajandekokkal).
Napjaim egyebkent nagyon szurken telnek, csak a minden napos rutin, takaritas fözes, tanulas. Szines foltkent ragyogja be a hetemet a csutörtöki es penteki iskola hogy uj erdekes dolgokat tanulok, hogy felfedezem mennyire nagyon passzol hozzam ez a szakma, es hogy olyan biztos kezzel csinalom a dolgokat mintha egesz eletemben ezt csinaltam volna es nem most eletemben elöször. Varom nagyon a gyakorlatot hogy az eletben is tesztelhessem a ratermettsegemet es az ugyessegemet, hogy a tantermen kivul is olyan pontosan megtudom-e merni a vernyomast, vagy hogy tenyleg olyan egykettöre kicserelem a szennyes agynemut a beteg alol. Vagy hogy olyan magabiztossaggal, es szeretettel tudok e etetni egy elesett idös, esetleg beteg embert mint az osztalyteremben Sussie baratnömet.
Barcsak at tudnam adni azt a pozitiv iskolaelmenyt az olvasoimnak is amit a ved oktataban megeltem. Hogy mennyire emberközpontu hogy mennyire a keppesegeinkre alapoz, hogy mennyire fontos az velemenyunk, es hogy a tanitas nem csak egy agytömes, hanem folyamatom ketoldalu kommunikacio. Es hogy az oktatasban a gyakorlat mekkora szerepet jatszik, hogy megtanuljuk azt amit szeretnenk, mert ugye a gyakorlat sokkal jobban rögzödik mint a lexikalis ismeret.
Összesegeben a napi boszzusagoktol eltekintve boldog vagyok inakabb nem is oldog hanem vidam, mert a boldog embernek nincsennek gondjai, nekem vannak gondjaim de felul tudok kerekedni rajtuk es meg tudom oldani öket. Igy inkabb ividam vagyok :)

Ölel es puszil titeket: Freja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése