2013. április 21., vasárnap

Fulgyulladas

Penteken igen ramaty idö volt, de minden keppen el akartam menni az eletmentö tanfolyamra. Igaz tiz fokot mutatott a hömerö az ablakban, de a kinti kep siralmas volt, esett az esö es nagyon erösen fujt a szel. Igy hamar feladtam a biciklizesi terveimet. De mondom 10fok van akkor nem kell sapkat venni eleg lesz a farmerdzseki dzseki kombinacio is. Na meg az esernyö. Az essö szinte vizszintesen esett, es a szeltöl az esernyö sem vedett tul sokat, jocsakan atazva erkezdtem meg a suliba, raadasul erezztem hogy a szel is szepen kifujta a fulemet, de gondoltam nagy bajom nem lehet. Delre az esö ugyan elallt de a szel megmaradt. Volt par elintezni valom a varosban igy azokat megjartam de gondoltam elmegyek meg a lidlbe venni tisztalkodo szereket meg pelenkat mert mar teljesen kifogytunk mindenböl. Jo kis pakk lett mire összeszedtem mindent, de vettem egy lepedöt es egy nadragot is egesz jutanyos aron.
Viszont mire hazacipekedtem mindent a tombolo szelben jol atfaztam es elfaradtam. Este pedig jött a fulfaajas.
Gyakorlatilag nagyon keveset hallok az egyik fulemre es borzasztoan faj, probalom hazi praktikakkal gyogyitgatni, mert amig nincs lazam nem nagyon foglalkoznak vele az orvosnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése