2013. május 1., szerda

Szobafogsagra itelve

Lassan mar ket hete hogy komolyabb kockazat nelkul ne tudnam elhagyni a lakast hiaba a sapka hiaba a fulbe a vatta, es persze a csabito majusi joidö. Pedig 120-szal szakadnek ki a termeszetbe, vegre nem kell fagyoskodni es nem kell meg a szekrenyt is magamra huzni. A gyerek is elvezhetne a joidöt, szaladgalhatna a nagy nyilt fuves palyan, az eppen sarjado frisszöld fuvön.
Ehelyett itt ulunk bent es nezzuk sovarogva a többi embert akiket szinten kicsabitott az edes majusi idöjaras. Borzalmas rossz. Ket het alatt ketszer mereszkedtem ki kisebb idökre de mindig visszaeses volt a vege ujabb fajdalom. Lassan ugy erzem magam mint egy elitelt, aki rosszat tett es ezert fosztottak meg a szabadsagatol. Nem is tudom melyik a rosszabb a fizikai fajdalom, vagy a bezartsag erzese.
Viszont ami kicsit feldobta a napomat, vagyis napjaimat egy reg dedelgetett alom elöterbe kerulese. Megpedig az hogy nagyon szeretnek egy kis idöt eltölteni a földközi tengernel, egyhetes nyaralas cimen. Az arak is egesz elfogadhatoak, összel mindenkeppen  ki tudom fizetni, a jogositvany meg egy honapot varhat. Megerdeklödtem az autosiskolaban hogy modulonkent is fizethetem ami mar nem olyan megeröltetö mint egyböl kinyögni 10 ezer koronat, az elsö tanfolyam egyebkent is csak 800 korona (kresz) csak par dolgot kell megcsinaltatni ami ami meg penzbe kerul hozza. de oktober novembertöl ez is esedekes.
De a nyaralas ize szinte megbolonditott, napsutes tenger, finom etelek italok, egy kis minösegi idö egyutt. Csak ugy lesem az utolso pillanati ajanlatokat hogy nagyjabol milyen arakra szamithatok az utoszezonban. Mert persze hogy last minute-ban megyunk, egyreszt izgalmasabb masreszt klasszisokkal jobb hotlebe juthatunk mint amit ugyan ennyi penzböl meg tudtunk volna venni elöre. Masreszt en nem vagyok szabadsaghoz kötve a sulibol egy hetet barmikor loghatok komolyabb következmenyek nelkul. Hala gazdag fantaziamnak minden egyes megnezett hotelbe elkepzeltem magunkat, epp igy voltam a strandokkal, varosokkal. Szinte ereztem a börömön a nap simogatasat. Szeptember oktober pedig mar nincs is olyan messze, hiszen az iskolat is csak most keztem el egyet pislantottam es maris majus lett :-) es egyebkent is sokkal jobb az öszi huvösre fordulo napokbol kiruccani kicsit a deli napfenyre mint az egyebkent is csodalatos sved nyarbol. Mikor masok visszaternek a hetköznapokba es a nyari nyaralas mar csak kellemes de messzi emlek lesz en akkor fogok menni es ujra egy utolso csokot kerni a nyartol.
Remelem lassan rendbe jön a fulem is mert mar nagyon unom ezt a helyzetet. Szeretnem kivenni a reszem a sved kesöi tavaszbol.
Mint ezoterikus es melyen hivö wicca ember ugy gondolom nem veletlenul van ez az allapot, valakit nem hallgattam meg akit meg kellet volna pedig es ezt a csunya gyullasdast kaptam cserebe, de igy van ez a torokgyulladassal is, ha nem mondunk ki valamit, egy idö utan a torkunkra forr, es betegek leszunk töle.

Minden olvasomnak kivanok nagyon kellemes örömteli tavaszt, elvezettek ki teljes mertekig, töltödjetek fel es szivjatok magatokba a zsongo energiakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése