2013. május 13., hétfő

Örömtanc

Most sok mindenert van örulni valom, egyreszt többe kevesbe gyogyultnak nyilvanithatom magam 3 het betegeskedes utan. Ami nagy megkönnyebules, hogy vegre ki tudunk menni az en fiokammal jatszani a napsutesbe, a boldogsagos majusi tavaszba. Vegre a napfenytöl kaptam egy kis szint, mert az elmult hetekben a legjellemzzöbb tulajdonsagom a hamuszurke bör es beesett szemek voltak.

De viszont a gyogyulasomon kivul mas dolog is boldogga tett, ugy erzem ismet nagy lepest tettem meg a szemelyiseg fejlödesemben. Megpedig azt hogy lomtalanitottam. Kidobtam a regi ruhaimat, vagyis jobban mondva nem kidobtam hanem oda attam az itteni bolhapiacosnak, csak a legsilanyabbakat dobtam ki. Ezzel egy ujabb korszakot zartam le megpedig a tramplisaget. Mert regebben igenis tramplinak voltam nevezhetö, akarmennyire is igyekeztem, hiszen a kinai uzletekben egy bizonyos merteten felul mar csak igazi trampli dolgokat lehet kapni. Kesz. Pont. Leszamoltam veluk, csak ugy gyömöszötem öket a zsakba minden buntudat nelkul, eme divatipar remsegeit. A javat a hordhato dolgokat mar oda adtam a növeremnek, de ezeket a borzalmakat mar ugy igazabol senkinek nem adtam volna.
Egyebkent, lehet nagymeretben is csinosan nöiesen öltözködni, es nem csak a formatlan 120%-os pamut tartalmu kinai zsakokba hulye szinekkel, vagy epp ellenkezöleg a tul passzos darabokkal. Egy duci nö is nezhet ki jol, szinekben, ruhakban. Csak a jo fazont kell eltalani. Es mielött a köveket elkezdenetek dobalni ram hogy az ilyesmik nagyon dragak, ducikra nem lehet kapni tevedes. Talan igaz nem a kinaiban, meg nem a plazaban, De pl a HM-ben lehet kapni kifejezetten jo ruhakat nem elerhetetlen aron, amit meg tudok ajanlani az a Tesco F&F kollekcioja, nagyon jo darabokat lehet belöluk kifogni, de nezzetek körul a kulönbözö webaruhazakban mint pl a Bonprix ott is lehet jo aron plus sie ruhakat kapni. Ha meg mar vegkepp nem engedi a penztarcatok akkor nezzetek be a kulönbözö turikba, angolba nemetbe, belgaba, jo minösegu jo formaju ruhakat lelhettek. Nemi varrastudassal pedig a regi megunt göncöket is atlakithatjatok, pl a kiszakadt farmert szuperul meg lehet csinalni. Ha a labszarat levagod terdig aztan felhajtod, szuperdivatos short-ra tehetsz szert. A levagott anyagbol pedig meg tudod javitani a farmert, ugy miert is dobna ki az ember lanya a kedvenc de szetfoszlott farmeret?
Az ugyesebb varrni tudok pedig megprobalkozhatnak a sajat ruha varrassal is. A burda magazinba csodaszep plus sie ruhakak szabasmintaja talalhato, az anyag, a szin a minta, pedig csak rajtunk es a fantaziankon mulik
A varrast ajanlom mindenkinek, meg akkor is ha nem tudsz belöle semmit, az alapokat könnyeden el lehet sajatitani, az internet most is a baratod, a többit internetröl tanfolyamrol könnyen megtanulhatod, de az alapokkal is könnyeden felvarrhatod a tul hosszu nadragot vagy talakithatod, ha kicsit többet tud az ember akkor mar sajat ruhak sem ördöngössek. Ugyhogy elö nagyi vagy anyu regi varrogepevel.

A harmadik pozitiv dolog hogy vegre megy az auto a szerelöhöz, igy par napon belul ujra mobilisak lehetunk nem kell a heti kajat a babakocsin hazahozni. Juhej!!!!!!!!! :D:D:D:D  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése