2013. május 26., vasárnap

Esely

Vegre ram moslygott Fortuna, es eljött hozzam a nagy lehetöseg, vegre az attöres kuszöben allok. Vagyis kiadasba kerul a könyvem, a Beltane. Regebben az volt a nagy gondom hogy nem tudtam mikert es hogyan oldjam meg az ekezeti javitast, nekem borzaszto melo lett volna a sok Ctrl+C es Ctrl+V-vel de vegul is ket pizza araert megoldodik ez a dolog is, a kiado vallalja ennek a javitasat is, radasul meg is szerkesztik. Hatalmas nagy segitseg ez szamomra, es ki tudja talan ez hozza meg majd az atutö sikert.
De viszont amit nyertem bekerultem egy olyan csoportba ahol a szerzök beszelgethetnek egymassal plusz a kiadoval. Nagyszeru tarsasagra leltem csak ugy röpködnek a magas gondolatok, es rendkivuli a muveltseg.

Jo tarsakra lelni egy olya elszigetelt szakmaban mint az iroke, jo megosztani a gondolatokat tapasztalatokat, ki milyen temaban ir es hasonlok.

Ami viszont meg jo hir hogy kicsi lanyom augusztustol ovodas lesz, megkönnyebules szamomra hogy vegre felugyelet alatt lesz mig en iskolaban vagyok es nem terhelek vele senkit, meg egyebkent is nagyon hianyzik mar neki egy kis gyerek tarsasag, hogy ne mindig csak felnöttek között legyen, Bar nem tudom hogy fogaja majd mert miota egy kislany megharapta a homokozoba nagyon zarkozott lett. Lassan vegeter a tanev is. Hianyozni fog az iskola, hogy talkozzak masokkal, de viszont valamennyire karpotol a joidö es az hogy mar jo az auto es tudunk menni ide oda. De akkor is vagyom egy kis környezetvaltozasra nagyon rajtam van a mehetnek de gyerekkel es penz hianyaban ez nagyon nem egyszeru. Igy tovabbra is marad az abrandozas es az egyik utazasi iroda Last Minute akcioinak nezegetese es az almodozas hogy milyen jo lenne ha ott lennek. Bar az elsö napsugarak hatasara borzasztoan elszaporodtak az arcomon a szeplök es konkretan ugy nezek ki mint aki tiszta ragyas. Bezzeg a csalad többi tagja szepen barnulgat :( nincs igazsag a földön :D

Probalok pozitivan nezni a jövö ele es kihozni magambol a maximumot, jo lenne a masodik könyvemet befejezni, ami a multam egy meghatarozo szakaszat dolgozza fel imarron kisse szubjektiv szempontbol. Terveimben szerepel a nagyobb energiabefektetesu tarott iskola megirasa, es a Wiccarol kezdöknek, hiszen tapasztaltam kulföldi szerzök könyveiböl högy nem igazan passzol a mai magyar valosaghoz, az alaponyagokat nehez beszerezni, a vallast nehez hithuen es hagyomany örzöen gyakorolni covent talalni meg szinte lehetetlen hisz annyira zart es titkos tarsasagok hogy nem nagyon hirdetnek tagfelvetelt. Igy egy letisztult, egyedul is jol hasznalhato, wicca könyvet akarok az erdeklök kezebe adni.
Remelem az elkövetkezendökben lesz ezekre energiam es lehetösegem, hisz ösztöl autot tanulok majd vezetni, egesz idöbe fogok iskolaba jarni, hiaba oviba megy a lanyom de akkor sem marad sok idöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése