2014. augusztus 1., péntek

Karma

Almomban talakoztam egy gyerekori/ fiatalkori platoi szerelmemmel. 15 eves voltamö akkor 19, az apjaek a szomszedban epitkeztek. Mikor megvettek azt a telket nagyon duhös es csalodott voltam, hisz az az elvadult telek volt az en titkos kertem, a buvohelyem a baratom, es valahol az igaz szerelmem, hatalmas faival, surubozotjaval, rajtamkivulmindenki utalta ilyen olyan okbol, a gyerkek boszorkanytanyanak gondoltak az ott lako igen fura neni miatt meg joval a hala utan is. Az utcan jarokelök föleg ejszaka, vagy sötedes utan a mely bozottol amiben barki es barmi megbujhatott, a veszett kutyatol az agressziv reszegig. A gyerekes szulök meg attol feltek hogy a gyerekek eltunnek a beszakadt kutba, vagy a roskatag valyoghaz rajuk szakad. De en imadtam, egy kis darab erdö volt nekem. A veszelyektöl nemfeltem hisz tudtam hol a kut, a hazba meg nem mentem be soha. Mikor a trlket megvettek a magas fakat kivagtak, a bozotot kiirtottak,a hazat ledozeroltak. Norbit a telektisztitaskor lattam elöször, mondhatni szerelem volt elsö latasra, meg az elejen beszelgettem is vele nehany szot, de ahogy nött a vonzalom ugy lettem egyre felenkebb es viszahuzodobb, csak tavolrol figyeltem es neha neha összeakadt a pillantasunk. Kesöbb mikor mar közepiskolas lettem nehanyszor elemjött a vonathoz, lopott pillantasokert, hisz mar visszagondolva egyukunknek sem volt elegbatorsaga a kezdö lepeshez. Mikor ezt több mint tiz ev tavlatabol elmeseltem a ferjemnek ö mondta hogy valoszinuleg az erzes kölcsönös volt. Csak en akkoriban felenk 15 eves voltam a beka segge alatti önbizalommal, ö pedig közel sem egy adonisz volt egy macho önbizalmaval. Igy csunyan elszalasztottuk a lehetösegunket, egy nap lattam mikor mar az epulö hazat egy lannyal közösen nezte meg, akit tavaly felesegul is vett. Szerintem siman lehettem colna en is a mennyasszony helyeben ha akkor kicsit ramenösebb vagyok, ha mas nem egy kolara meg invitaltam volna. Ö valahogy az a tipusu pasi volt aki mellet tenyelg leelheti az ember lanya az eletet, semmi olyan borzalmasan idegesitö szokasa nem volt ami valo ok lehetett volna, viszont szorgalmas es önallo volt. De a karma nem ezt az utat valasztotta nekem, nemadta meg azt a kis lökest azt a szikrat ami hianyzott. Emlekszel mikor megismerkedtem az elsö baratommal meg fulig szerelmes voltam Norbiba. Es itt kezdödött az en görönygyös sok szenvedessel jaro utam, hisz ha akkor fiatalon beleesek egy igazan komoly stabil kapcsolatba, akkor nem jarom vegig azt az utat ami a mostani eletemhez vezetett. Annyira vilagos es egyertelmu ez az ut, mikor pedig törtentek velem a dolgok annyira keszekuszanak tuntek, nem ertettem miert törtrnik velem az ami. Minden mozzanat annyira tervszeru volt annyira pont ugy kellet törtennie pontosan akkor amikor. Minden ugy muködött mint egy olajozott gepezet, egy uzem ahol pontosan azok a gyartasi lepesek zajlottak amiknek kellet. Hogy a vegen elkszuljön a vegtermek. Gyanitom a mostani es a közelmulti esemenyek sem veletlenul törtennek hogy a ez az olajozott gepezet ugyan olyan pontosan muködik ahogy kell, es en szepen dolgozom le azt a karmat amit magamra vallaltam a szuletesem elött.

Szerintem akkor 15 evesen volt egy vasztasi lehetösegem, es eppen a passzivitasommal tudat alatt a mostanit valasztottam. Viszont ami lenyeges hogy az az ut sem lett volna viragokkal es gyemantokkal kirakva, hisz a nagy magyar valosagban kellet volna megallnunk a helyunket. Es ami utolag derult ki hogy egy szörnyu betegseg sulytott volna minket, ami miatt talan el is veszitettem volna. Nevlegesen egy agydaganat, aminek a csiraja lehet hogy mar akkor ott volt a fejeben es ketyegett mint egy idözitett bomba, hogy mikor fejlödjön ki sulyos következmenyekkel jarva. Mikor meghallotam hogy mi törtent teljesen lesulytodtam, es nagyon nagyon sajnlatam hisz egykor szerelemmel szerettem, a legtisztabbal amire ember kepes, egy felgyermek szerelmevel, akit meg nem vezerelnek elvarasok, ketelyekes sebek, önzetlen es kitarto. Valahogy ez hianyzott az elsö kapcsolatombol, ez az erzelemcsomag, hisz pusztan kivancsisagra nem lehet egy kapcsolatot epiteni. Ezert lett börtön,kalitka ahonnan fejbesztett madarkent menekultem mas karjaiba, es itt kezdödött az en karmam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése