2010. november 14., vasárnap

Haho vilag meg eletben vagyok!

Mostanaban kisse hanyagoltam blogomat, reszint az iskola lefoglal, reszint technikai problemaim voltak, reszint pedig elsö könyvemet irom aminek a cime Beltane. Egyenlöre nem szeretnek beszelni rola majd ha csak kesz lesz a nagy mu. Akkor megkerem az en Zanyawicca baratnömet irjon egy jo kis könyv hatuljara szokasos ismertetöt es kedvcsinalot. Zanyawicca ezuton is köszönöm segitsegedet tamogatasodat, nelkuled nem ment volna!

Ugy erzem az eddigi nyilvanossagra es rejtegetett novellaim csak egy pelyhes fioka szarnycsapasai voltak, a Beltane most a repules. De ugy erzem folytatodni fog a szarnyalas mert tele vagyok ötlekkel, ugyerzem megtalaltam a sajat hangom, a vegtelen sok bizonytalankodas utan. Reszint ötleteim eddigi csekelyke eletem neha szörnyuseges esemenyeiböl fognak fakadni, de tudom hiaba mert akiknek igazan szolni fognak ugy sem fogjak elolvasni. De többi könyvem sajat elmem es fantaziam gyönyöruseges szarnyalasai lesznek. Meg ha Xeni ugy gondolod en nem tudok irni. De ugyan ezt gondoltad arrol is hogy en nem tudom az univerzum uzenetet a kartyaimbol felfogni, es arrol is hogy en nem lehetek igazi boszorkany, mert en csak a maszatolashoz ertek, az igazi nagy dolgokhoz nem. Nem vadollak, mert szertlek, Angyalszarny cimu regenyemet neked ajanlottam, de nem tehetek rola, hogy arnyekod olyan nagyon ram vetul es neha nem tudok kilepni belöle. Korondnal fogva persze hogy te probalhattal ki mindent elöször, igy a könyvek csodajat es az irast is. De ettöl nem biztos hogy rossz vagyok hogy sokaig az arnyekodban eltem, es irasaimat nem mertem a vilag ele tarni, talan a blog ebben segitett, az elsö önallo csatorna, es latom nepszeru sokan olvassak, tehat jo amit csinalok. De nefeledd talan nem csak kulsöben vagunk oly hasonlatosak, talan hasonlo adottsagokkal ajandekozott meg az elet. Csak mindketten mashogy eltuk meg mas eletpalyan jarunk. Ti mikor rajzoltam, csak a kesz rajzokat latattok, vonalakat, arnyekokat, iveket. De nekem minden rajz egy törtenet volt amit maganak meseltem. önbizalmam koros hianya vegett nem jegyeztem le ezeket, de mikor vegnezem rajzaimat a törtenetek ujraelednek bennem. Es ahogy Xeni te is tapasztaltad kinyiltam, bator lettem, mar teged is le merlek ugatni, es ki merek lepni az arnyekodbol, es nem erdekel hogy utanozo majomnak tartasz-e vagy sem. A te dolgod, egy eves önbizalomepitesi treningem következteben merem vallani önmagam, merek almodni, merek teremteni, es ennek kezzel foghato eredmenye a Beltane. Zanyawicca szerint nagyot alkotok, persze szuksege van a rancfelvarrasra es sminkelesre es fodraszolasra. De maga az alap nyers massza igeretes. Xeni ezert is borzasztoan irigyellek Zanyawicca kulönleges baratsagaert, mert te felulsz a vonatra, vagy beulsz a kocsiba es barmikor ottlehetsz az ö, sok-sok eves tunderlakjaba. En ezt nem tehetem a többezer km-es tavalsog miatt, csak a Beltane-ban elvezhetem ki kulönleges baratsagat teljes egeszeben. Latod ebben is csak az arnyekodban vagyok. Mert te elöbb ismerhetted ki ezt a csodalatos asszonyt. En a szinten csodalatos remekmuveiböl ismerhettem meg, es sok beszelgetesunk altal. Hiaba akar edesanyam lehetne, en ezt nem ugy erzekelem. Mivel hiszek a lelekvandorlasban egyre biztosabban tudom mar ismertem öt korabban is amikor fiatal pelyhes volt. Es en megigertem neki uzenni fogok es akarmilyen uton modon de tudtara adom, VAN elet a halal utan. Mert ugye Zanyawicca hatborzongatoan le tudlak irni. Mert ismerlek, csak akkor meg a kis ciganyos Zso kepeben ismertel akkor. De a lelek emlekszik ha a tudat nem is akarja felfedni a lelek titkait. Es amint tudod te is az iras transz allapot, es ebben a kulönleges allapotban megnyilnak a lelek csatornai. Es igen Zanyawicca, az akkor igert karma össze köt minket. Es azert szulettem le iszakos apa gyermekekent hogy masik oldalrol is megeljem az alkohol következmenyeit nem csak a mamor oldalarol. Es megfogadom neked szentul draga Kiki, Zanyawicca, Sisi, Elisabeth, Saksia, Mia, Robin vagy nevezzek akarhogy gyönyöruseges lekedet ami most egy annnyi ahany eves testet hordoz, igen jol irtam a lelek hordozza a testet es nem forditva, mihelyt kis penzhez jutok es nem az ehalal szelen fogok tengödni, megcsinaljuk az online netkiadot, ahol ket BKV buszjegy araert fogjuk arulni csodalatos regenyeinket, amik szepen egymasba fonondnak es egy gyönyöru mintat adnak ki. Tudod csinaljunk ugy mint Fable, csinaljunk sajat kiadot, ha mas nem akarja kiadni, vagy irdatlan es irrealis erteket ker a materializaalasert.


Szeretlek Vilag! 
Szeretlek Xeni, megha tudom is sosem olvasnad el a blogom!
Szeretlek Zanyawicca!
Szeretlek Ismertlen Olvasoja blogomnak!

1 megjegyzés:

  1. Tévedtél, Kicsi Wiccám.... még tegnap este elolvastam! Aztán ültem itt a fullasztó gombóccal a torkomban, és remegtem attól, mennyire szeretnélek megölelni és megnyugtatni: nem vagy és nem is voltál soha árnyékban! Te választottad a létezésnek e síkját, a szüleidet, s Xenit is, hogy tanulj. Amit kellett, nyilván megtanultad :-)
    Te a Magad sajátos módján kommunikálsz az Univerzummal, csatornája vagy a Láthatatlanoknak. Égi hatalmasságok és rég eltávozottak a Te leírt szavaiddal üzennek nekünk: figyeljünk a jelekre, figyeljünk a többi lélek üzeneteire. És figyeljünk arra, hogy mindannyian egyek vagyunk, Te, Xeni, Zsó, Simone és Sisi, Saskia, Robin, Mia ... minden figura, akiről azt hisszük, mi alkottuk őket, pedig valamennyien önálló szubjektumok itt, ebben a létben. Ugyanakkor a Létezés bonyolult és néha félelmetesnek tűnő szövedékében összefüggő minták vagyunk valamennyien. Ezek a minták, akár a kacskaringós, egymásba fonódó kelta motívumok ... Figyeled, milyen pazar társaságunk van?
    Igen! Legyen meg az az online kiadó, azért, hogy ennek a szeretethálónak minél többen legyenek tudatában!
    Szeretlek, Kicsi Wiccám, akár magamat! Hiszen Benned vagyok és Te bennem vagy.

    VálaszTörlés