2011. január 1., szombat

Az elmult esztendö

Milyen is volt a 2010-es ev?

Elöször is volt egy összeölelkezös ketszemelyes szilveszter, majd januar vegen jött az anyukam aki majd egy hetettel tovabb vakaciozott a zord idöjaras miatt. Aztan jött a marcius hozta a 3.-a a szuletesnapomat es vele a hazassagunkat is eletem talan legszebb pillanata volt a par szemelyes eskuvö a kicsi meghitt kapolnaban. Azota is van egy kis virag mindig abban a kapolnaban. Aztan jött a majus vele egy kellemetlen ugy, aminek nem tudtunk pontot rakni a vegere. Majd eljött az elsö magyarorszagi hazamenetelem, hat mit ne mondjak rendesen csalodtam, az almaimban szereplö tunderorszag nem letezik. De jo volt latni a csaladomat, bar ott is csak kritikat kaptam. Mit is mondjak rendesen elment a kedvem minden tovabbi latogatastol. Aztan hazajöttem a ferjem ugrott a nyakamba, rajöttem mennyire is szeret egengem. Aztan jött a nyar vele egy melyseges depresszio, azt hittem belehalok. Aztan augusztus vege fele kezdtem rendbe jönni rajöttem a "jaj de sajnalom magamat" nem visz semerre. Ezert probaltam maga összeszedni. Aztan vege lett a kellemetlen ugyunknek is mi reszunkröl pozitivan zarodott egy jokora fekete felhö szallt el a fejunk felöl. Szeptemberben elinditottam a blogomat is. A rengeteg gondolatoma vegre le tudom valahova kaparni. Bar mint minden indulas ez is nehez volt. Az ösz csodalatos idövel ajandekozott meg minket, amit 100%-ig ki is elveztem, szinte erezni lehetett a levegöben a misztikat. Aztan megfogant bennem a boszorkanybolt ötlete amit a mai napig nem adtam fel csak meg nem jött el az ideje. Ugy ereztem lassan de biztosan gyökeret eresztettem itt. Azota sulit is elkeztem ujra ugy ahogy gagyogok mar svedul. Buszke vagyok magamra. Aztan jött a november hozta a Beltane-t meg a kisbabamat amiröl csak most karacsony utan szereztem tudomast. A karacsony is szep es meghitt volt. Ahogy a szilveszter is. Tele szeretettel ölelessel puszikkal. Boldog voltam es vagyok.


Remelem az uj esztendö elhozza az egeszseges babam szuleteset, meg legalabb egy a Beltane-hoz hasonlo nagyszeru könyvet. Es ujabb es ujabb örömöket es meg több szeretetet. De igerem tovabbra is irni fogom a blogomat! Akarhogy is szeretnetek nem menekultök! :-D

Udv Freja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése