2012. június 11., hétfő

Hullamvasut

Ugy erzem magam hangulatilag mint akit felultettek a hullamvasutra. Egy nagyon mely pont utan vegre kezdtem jol erezni magam, tenyleg mar lattam a fenyt az alagut vegen. Aztan megint zutty le. Ez vegul is a ferjem miatt is van. Egyresz ma volt a szokasos moso-takarito napom, örultem hogy hamar vegzek, erre telerakja nekem a szennyest megint, akkor azokhoz kellet keresnem meg mosnivalot igy a szokasos 3 helyett 5 nagy zsakot kellet le fel cipelnem. Raadasul olyan fel egy bejelntette hogy ö a haverjaval menni akar a varosba, kerdeztem kocsival akartok menni, a valasz nemleges volt. Rögtön lefutott az agyamban hogy ez mit is jelent, hogy akkor jön a sörözes, aztan bent aa varosban megint jol feltankolnak aztan megint ivas. Hat köszöntem ebböl nem kertem, raadasul a gyereket sem tudtam volna hova rakni amig lemegyek a moskokonyhaba azert egy 8-9 kilos gyereket plusz egy hatalmas zsakot cipelni. Mondtam neki hogy most hagy itt mikor szuksegem lenne rad. Igy itthon maradt, de azota fagyos a levegö itthon, ugy nez ram mint aki embert ölt. hogy nem mehetett ki szorakozni. Mondtam neki ha itt lesz anyam akkor annyiszor mehetsz a varosba akarhanyszor akarsz. Most emiatt is kurva szarul erzem magam.
Meg ugy egyebkent is. önagysaganak miert jar mindig a szorakozas a kikapcsolodas nekem miert nem? Mar a tököm tele van ezzel is. Mondtam neki hogy miert csinalja mindig ezt miert kell azelött innia kezdeni mielött jön hozzank valaki, mert ha mar itt van megertem. Panikbeteg nem birja maskent, de hogy elötte miert a francert kell? Nem hogy kielvezne azt az idöt amit egyutt tölthetunk. Most baromira nem hianyzott ez a feszultseg. Mikor mar kezdtem volna jobban lenni. Most is megkaptam hogy nekem mindig van valami bajom.
Raadasul itt a hhaztömben van egy 16 eves kiscsaj akiert a ferjem majd meg döglik. Egy jo ket honapja meg buliztak is egyutt, de meg feltekenynek sem lehetek mert akkor csak rosszabitom a dolgokat, de persze elmenni sem tudok a dolgok mellet. Talan ez is reszben hozzavezetett a depressziohoz. Mert ugyebar egy 9 honapos gyerekes kismama nem epp a nöiessege toppjan van, hogy is vehetnem fel a versenyt egy 16 eves szölökaroval? Meg ha meggebedek sem tudok hirtelen szuperjonö lenni hogy felkeltsem a ferjem figyelmet. Ugy erzem el vagyunk kisse tavolodva, meg az a 7 kilo sem hatotta meg amit sikerult leadnom, pedig maskor egy ilyesmi jo hatassal volt a kapcsolatunkra.
Szar a helyzet es nem tuodok mit csinalni, probalok kimaszni a katyubol de nagyon nagyon nehez hogy ujabb rugasokat kapok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése