2012. június 13., szerda

Varva vart utazas

Vegre egy jo dolog is törtenik velem. Tervezgetem a hazautamat. De most kisse jobban megterveztem a kikapcsolodasomat, mert tapasztalatbol tudodm ebböl a szempotbol nem lesz valami luxusutazas. Hiszen tudom hogy megint kutyabe se fognak venni, nem hgy meg reg nem latott szeretett csladtagkent udvözöljenek mint ahogy en szoktam öket ha jönnek. De nezzuk a jo oldalat legalabb csalodni nem fogok. Letudom kötelezö körkent. Igy beterveztem csak nekunk szolo programot. Ahol csak en es Lili leszunk ott, egy kenyeztetö wellness hetveget. Aztan meg egy par napot Zanyawiccanal. Ugy igazabol ezeket varom ezek lesznek nekem igazan gyogyito erejuek, nem a civakodo csaladom, sem a gonoszkodo rokonok, sem a kenyszeredett jopofa vagas. De viszont jo lesz a pancsizas, jo lesz a friss bukki levegö, es megjobb lesz a hamisitatlan falusi hangulat. Jo lesz Zanyawicca tarsasaga.
Csak hogy a csunya baj csapkodja meg a magyar konzulatust hogy nem kuldi a papirjainkat! Februarban voltunk igazan elkeszulhettek volna mar vele! Bezzeg Orban Viktorka mar tudott kuldeni az asszonynevemre promocios levelet hogy szakadjon meg!

Ime ide keszulunk a lanyommal edeskettesban a venasszonyok nyaran:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése