2012. június 15., péntek

A vendeg

Ma jön az anyukam, valahol örulök is meg nem nem is. Mert szeretem a nyugalmamat, de viszont szeretem latni anyumat is, azt viszont utalom hogy midenkiert töviröl hegyire ki kell nyalni a hazat. Mikor bezzeg en mentem a 2 hetes nyaralasbol 3-4 napot tömeny takaritassal töltöttem, hogy ugy ahogy elhetö legyen a környezet. En csak össze akartam sepregetni meg felmosni, de a ferjem ramparcsolt takaritsunk ki rendesen. Igy az agynemumosasbol nagymosas, a porszivozas-felmosasbol suvickolas pakolasa eszmeletlen bazi nagy takaritas lett. Pedig en ezt akkor terveztem mikor itt lesz a segitseg es lefoglalja a gyereket. bar meg a fuggöny mosas es ablakpucolas hatra van, de a konyhaszekreny es a furdöszoba takaritasat maskorra terveztem. Es meg fözni is kell valami finomat mert ugyebar a vendeg ehen nem maradhat.
Nem is lenne ezzel olyan nagy gond, ha mindezt nem egy siro ordito, gyerek tarsasagaban kene csinalni aki vegkepp megelegelte hogy nem vele foglalkoznak. Ha meg epp nem ezt teszi minden eszközzel igyekszik eltunteni a munkad nyomait. Nehez az anyai sors.
Nalunk mindenki nemes vendeg csak ul es szamitogepezik elevezi a kikapcsolodast, bezzeg ha en megyek en ott "csak" csaladtag vagyok fözzek mossak takaritsak, ja es egy percig se merjem elvezni a nyaralast, arrol meg szo sem lehet hogy hazai kulönlegesegeket egyek amik itt nalunk nincsennek, mert ugyan  mar ök szegenyek sporolnak. Ha nalunk vannak meg minden svedseget kielveznek. Na hogy is van ez? Nem baj mostmar lesz sajat költsegvetesem es nem fogok kapni 2 kifliert 10 deka parizelert es egy kefirert.
A wellnesshetveget is azert terveztem be hogy legyen tenyleges pihenesunk es nem csak a baszogatas. Meg ugye bar egy kis kettesbenlet a hetköznapoktol tavol az en picikemmel.
na de rohanok is vissza ezer dolgom köze mert meg fözni is kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése