2013. január 14., hétfő

Mikor csendben vagyok

Nem feltetlenul jelenti azt hogy nem akarok irni, es hogy nincsennek olyan gondolataim amit megosztanek a vilaggal. Söt ilyenkor kavarog csak bennem igazan minden hogy egyes dolgokrol mi is a velemenyem, amolyan tipikusan Frejasan.
Itt kavarog bennem mar miota hogy leirjam miert is szeretem Franciaorszagot, a konyhajat, a muveszetetet, a  lelkuletet, kulturajat, es ez mikep hat vissza ram. Szerettem volna arrol is irni hogy az ev utolso harmadaban szinte egy megvilagosodas szeru dolgon mentem keresztul, sokkal bölcsebb lettem ( bar meg messze allok a tökeletes bölcsesegtöl ) teljesen mashogy latom a vilagot, valahogy jobban ralatok a dolgok lenyegere. ( talan felnöttem? vagy kamatoztattam az eddigi majd 26 evi tapasztalatomat? / a növerem ennek ellenere meg 35 evesen is ugyan olyan eretlen mint egy tini, es nagyon sokszor ugy is viselkedik/ vagy a gyerekem valtoztatta meg ennyire a szemleletemet? nem csak en tanitok hanem en is tanulok? vagy eppen abban a kegyben reszesultem az Istennötöl hogy magasabb szint tudasa nyilt meg elöttem? vagy ezek összessege?). Akartam irni egy kis evösszeitöt is hogy hogy is telt 2012. A filizofolgatos sorozatomat is akartam folytatni megpedig a gyasszal hogy mit gondolok erröl a temarol es en magam hogynyan is eltem meg. (nem egyszer, mert sokszor elvesztettem dolgokat az eletben amiknek nagyon fajt a hianya nem is beszelve nagyim elveszteseröl, mert nincs olyan nap hogy ne gondolnek ra /ahogy a halala elött is igy volt/ mert sok apro dologrol mindig ö jut az eszembe.)
Akartam irni a mostanaban a hazunkban zajlo paranormalis esemenyekröl is.Hogy minden csörög mozog, es hogy a szekrenyböl kirepulnek a dolgok, es hogy erröl mi a velemenyem mikeppen elem meg.
Arrol is szerettem volna irni, hogy ez a hely anno nagyon jo menekules volt a rossz dolgok elöl, szep volt tagas, de szivesebben költöznek kisse közelebb a civilizaciohoz, hogy ha le akarok menni egy tejert a boltba ne 4-5 km-t kelljen erte setalni, de ugyan ez a helyzet az iskolaval, ovodaval is. Szeretnek olyan helyre költözni ahol vagy ahonnan van tisztesseges tömegközlekedes, es nem telefonon kell rendelni a buszt, es vagy jön vagy nem
De altalaban mindez meghiusul, mert a nap vegen hulla faradtan dölök agyba. Nem egyszeru egy masfeleves izgö mozgo anyukajanak lenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése