2010. december 17., péntek

Borzalmas nap

Egyebkent is nehezen elviselhetö idöszak jön az eletemben egy par napig meg a draga növerem is ratett nekem egy jo nagy lapattal, gyakorlatilag orditoztunk egymassal anyukammal es növeremmel a skypon keresztul. Bennem megallt az utö mikor latom csörög a skype es a het eves unokaöcsem szol bele hogy "mama mindjart kiugrik az ablakon" hat nekem sem kellet több keserves sirasban törtem ki, mert nagyon ragaszkodom anyukamhoz, ez most jo vagy rossz az most nem erdekes. Növerem uvöltött anyukammal es velem hogy mi tönkre tesszuk az eletet, es hogy miert akarunk jot neki. Leven idegösszeomlast kapott, es szinte gyogyszereken el, szerintem kijött nala ujra a bulemia is. Es mindez egy borzaszto kapcsolat miatt. Hibaztatott engem azert mert szerinte en tökeletes vagyok es hogy tökeletes hazassagban elek. Es hogy anyukam minket ajnaroz. En es Robert is nagyon sokat tettunk ezert a kapcsolatert hogy mindez jol menjen, rengeteg tolerancia es megertö szeretet teszi tan ezt olyan irigylesre meltova. es talan azert ajnaroz minket annyira, mert mi szeretettel fogadtuk es szeretettel viselkedtunk vele amig nalunk vendegeskedett. Es nem kitiltottuk mint egyesek... Nem mondom hogy nem voltak kisebb nagyobb incidensek, surlodasok a Roberttel valo kapcsolatban ,de ez mar csak igy szokott lenni. Mi sem vagyunk tökeletesek ahogy a draga növerem sem az. De nem is varjuk hogy az legyen. Csak azt nem ertem miert akar annyira szenvedni egy altala megalazo kapcsolatban? Zanyawicca szerint ez csak egy sebzett lelku nö tamadasai aki nem is veszi eszre mennyire bant vele masokat. Csak azt nem tudom miert kellmindig mast hibaztatnia a sajat vetkeiert, ballepeseiert. Nekem is vannak es voltak hibaim, en is a magam szerencsejenek kovacsa vagyok es voltam, mint mindenki a sajatjanak. Es az eletemert nem hibaztatok senkit. Bar szerettem volna ha maskepp alakulnak egyes dolgok. De lehet az eletfeladatom pont ezeket a dolgokat kivanta. Ki tudja. Az a lenyeg hogy szörnyu idegallapotban vagyok, eddig is feszult voltam,  napi cukorfogyasztasomat szinte 0-ra redukaltam. Pedig eddig jocskan cukor fuggö voltam. Es szabajosan elvonasi tuneteim vannak. Valamelyik nap muszaj voltam engedni maganak mert nagyon rosszul voltam. De mersekeltem tovabbra is magam. Igy jar az ember ha kezdenek az elkerulhetetlen cukorbetegseg tunetei elöjönni. Mert nalam nem az volt a kerdes kijön-e vagy sem hanem hogy mikor. Es eleg koran megmutatta a meregfogat a dolog, es most szigoru dietaval ki akarom huzni azt. Na vegul is erre az elvonasi tunetes allapotra talalt meg a növerem az orditozasaval es veszekedesevel es a szokas szerint az engem valo hibaztatasaval. Azt hittem en fogok dilihazba kerulni elöször a harom gracia közul. Szörnyu, gyakorlatilag egesz ejszaka fel-fel riadoztam, es sikerult az ideg miatt gyakorlatolag veresre marni a sajat hatamat. Remelem egyszer kicsit jobb lesz. De Most egyenlöre nem szeretnek mast csinalni, csak aludni aludni es csak aludni. Pedig a szunetet nem ezzel akartam tölteni. De ember tervez isten vegez szokatak mondani... Hat turelem rozsat terem megprobalom idegösszeomlas nelkul veghezvinni a következö hetet, remelem sikerul. Na ennyit a boldog Karancsorol.
Meg jövök majd egy poszttal a Yulerol. De azt majd otthon a sajat szamitogepemen. mar egy vagonnyi anyagot szedtem rola össze. Csak meg atgyurom a sajat szam ize szerint :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése